Hoi hoi, Begin dit jaar heb ik een kijkoperatie gehad omdat ik altijd enorme pijn heb rond en tijdens de mentruatie en een moeder heb die endometriose had. Blijkbaar is dit erfelijk en vandaar de kijkoperatie. Hieruit bleek het allemaal niet goed te zitten, mijn ene eileider zit dicht en de ander is vernauwd. Om een lang verhaal kort te maken: We waren eigenlijk nog helemaal niet bezig met kindjes maar na zulk nieuws zijn we toch gaan nadenken. Je wilt er ook niet zomaar 'gewoon' aan gaan beginnen. Al was het voor mij wel snel duidelijk, je moet er toch met z'n 2en achter staan. Ongeveer 1.5 maand geleden hebben we besloten om de laatste 2 strips die ik had op te maken en het dan toch te gaan proberen. Vorige week dinsdag heb ik mijn laatste pil genomen (nu ongesteld) en dus word het spannend nu. Heb me zo goed mogelijk voorbereid, slik foliumzuur, heb met m'n gyn overlegd, ben al braaf aan het tempraturen etc etc. Ook al is de kans bijvoorbaat al klein toch hopen we dat het vanzelf zal gaan. En hoop ik uiteraard veel aan deze site te hebben! Liefs!
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak. Liefs wolly
Dank jullie wel! Ik ben zo blij dat ik er hier even ongestoord over kan kletsen. Al dat stiekeme gedoe, stiekem foliumzuur kopen, stiekem een therometer kopen, stiekem naar de gyn gaan en dan je broer, tante en oma om de beurt tegenkomen terwijl je normaal nooit iemand ziet..ach verschrikkelijk. En ik wil er eigenlijk zo graag over praten en zit helemaal vol vragen...maar gelukkig kan dat nu hier Pff moet je nagaan als het per ongeluk een keer raak mag zijn....word een lange zit voor mij