ik zit erover na te denken om een hulp in de huishouding te zoeken. tis me allemaal ff veel te veel en krijg het niet meer bolgewerkt. maar nu het volgende: wat geef je zo iemand per uur of per keer? liefs doris
@amathis: hoeveel uur in de week heb je hulp? en wat laat je die allemaal doen? ik zat zelf te denken dat we dan met zn 2en het hele huis stoffen, stofzuigen en dweilen. liefs doris
Wij geven onze hulp in de huishouding 12.50. maar ze is wel heel goed. Ze komt 1 uur in de week om ons te helpen met de grote klussen, ik kan door BI namelijk zo goed als niets meer hier in huis. Zeer frustrerend. Edit: grote klussen: grondig soppen van de wc, badkamer, keuken, en vloer. Daarnaast doet ze als ze nog tijd heeft nog extra dingen zoals de ramen. Ze is echt razendsnel!
Hey! Ik heb een paar weken ook zo'n berichtje gepost. Naar aanleiding van dat topic bleek idd dat de meeste dames ongeveer 10 euro per uur betalen. Ik heb nu een hulp, die ik 32,50 voor 3 uurtjes geef. Ze is inmiddels 2 keer geweest, en ik ben er ECHT blij mee! Heerlijk! X
Dia van mij doet stoffen/zuigen/dweilen/de ramen/de keuken/de wc/badkamer, dit deelt ze zelf in....de was doen we zelf. Deze hulp is wat jonger maar reuze goed, ze komt 3 uur in de week.
Wij hebben nu tijdelijk ook een hulp in huis. Mijn schoonouders zijn op vakantie en de weken dat ze weg zijn komt hun hulp bij ons schoonmaken! Ze krijgt geloof ik 12,50 per uur.