Lichte menstruatie... Toch zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Monic, 20 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monic

Monic Bekend lid

27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Hi Dames,

Wat ik nu meemaak is wel erg raar! In het kort mijn verhaaltje;

24 september begon mijn cyclus en ik denk dat ik op 4 oktober mijn eisprong heb gehad (verloor toen 1 grote klodder witte slijm, he lekker :p). 5 oktober in de ochtend geklust en toen op vakantie gegaan...

Tijdens ons vakantie verloor ik op 13 oktober na het klussen wat roze afscheiding, de volgende ochtend ook en de dag erna ook (heel weinig met veegjes). De 15e is het gestopt en had ik wat gevoelige borsten maar dacht 't zal wel' omdat ik niet teleurgesteld wil raken. Had toen ook last van diarree 2/3 dagen lang (begon ook op de 13e en eindigde 15e). Verder heb ik afgelopen zaterdag weer een klodder witte slijm verloren (wat ook erg ongewoon is een dag voor mijn NOD).

Ik verwachtte afgelopen zondag ongesteld te worden, maar het kwam maar niet. In de ochtend had ik getest en die gaf negatief aan.. In de middag kwam mijn ongi op gang, maar ik verloor van dat roze/gele 'bloed'.. Erg slijmerig en waterig.. Niet zoals alle andere ongesteldheden. De hele dag met een maandverband gelopen maar hij werd niet eens voor de helft vies. Vannacht geen afscheiding gehad en vanochtend ook niets.
    Zojuist gekeken en weer erg weinig gele/roze afscheiding, maar minimaal. Weer max 1/4e van een maandverband. Wat zou dit kunnen zijn? Heb wel lage rugpijn en last van mijn borsten (gewoon ongesteldheidsgevoel), maar het zet niet door...

Ik ben van plan om af te wachten en als het niet doorzet, morgenvroeg weer te testen, Heb nog steeds geen echte bloed gezien, terwijl het normaal gesproken al zwaar aan het vloeden was! In principe heb ik nog 2/3 dagen te gaan, maar zo is mijn menstruatie nooit begonnen.. Ergens een kans dat ik toch zwanger ben of hoop ik dat ik nu zwanger ben en ben ik toch gewoon ongesteld geworden :( ?

2. Drieka

Drieka Niet meer actief

Is erg lastig te bepalen, ik heb ook eens een hele lichte menstruatie of hoe je het ook kan noemen gehad, was alleen wat bruinverlies en echt niet noemenswaardig, dacht toen ook zwanger te zijn maar helaas, 30 dagen later werd ik (weer) ongesteld en toen gewoon fatsoenlijk.

Maar er zijn ook vrouwen die wat verlies hebben en toch zwanger blijken te zijn dus je kan helaas niet meer dan afwachten. :(

3. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Ik heb dat helaas al een paar keer meegemaakt.
    Roze bloed en heel weinig. Bij mij zette het na een dag of 2 door.

4. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ik heb het ook meerdere keren gehad zonder zwanger te zijn. Ik hoop dat het voor jou anders is.

Deel Deze Pagina