Huh dit is raar. Het is net alsof je mijn bericht quotte, maar het bericht kwam helemaal niet van mij maar van @Robijn89!
Ja gek he? Er stond ook een stukje in over Ties, maar dat had ik verwijderd. Dat was weer een ‘limburgs’ dingetje. Wilde je er niet mee lastig vallen
Maar in Vlaanderen is Frans geen voertaal hoor. Hooguit een tweede landstaal! (zegt een Vlaming met Franse vader! ) Ach ja, Vlamingen zijn rare wezens....
Ja bedoel juni 2019 idd haha. Je verhaal is mij bijgebleven omdat ik zelf een kindje ben verloren met 16 weken. Dus ik weet wat een impact het op je heeft. En dan nog meerdere miskramen dragen ook niet echt bij in het vertrouwen. Ik ben ook bang tot het einde geweest, dus dat begrijp ik heel goed. Een beetje 'eerst zien, dan geloven!'. Op naar een gezonde baby! ♡
Hmm, we zijn er nog steeds niet uit. Luuk is idd veeeel te vaak al gebruikt. Joep twijfelen we over. Sven ook. En Cas.... mijn broer blijkt zijn (f*cking) dwergpapegaai zo liefkozend te noemen (Casper). Maar vanochtend kwam onze uk van 2,5 opeens met Teun. Ik verdenk m ervan dat hij net Fien en Teun had gekeken, maar hij bleef erop terugkomen. ‘Baby is Teun mama’. Hoe wordt deze naam door jullie ontvangen? Ik twijfel, vond m vroeger lomp, maar nu stiekem schattig en stoer. Jullie?
Sorry, vind m heeeeeeeel boers! Daarnaast de associatie met Teun Kuilboer die ik er altijd zo vies en onverzorgd uit vind zien
Whaha, associaties doen mij persoonlijk niks. Ik kan iemand heel vervelend vinden, maar de naam toch mooi. En Teun Kuilboek onverzorgd? Hij heeft wel wat ;P
Teun super leuk en stoer! Past goed bij de naam van je zoontje! Ik zou er voor gaan! En ja boers? Zo is er altijd wat te zeggen over een naam