En ovutest loopt weer op....

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Inkie27, Oct 28, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

Aug 14, 2008
    2,101
    1
    36
    #1 Inkie27, Oct 28, 2011
    Last edited: Oct 28, 2011
    Huh?

Donderdag 20 en vrijdag 21 okt posi ovu test en duidelijk ei gevoeld , zaterdag 22 okt weer helemaal negatief. Vandaag zomaar ovu test gedaan en er staat een duidelijk tweede streepje. Geen dikke super knal maar toch. Hoe kan zo'n ovu weer oplopen ... Wanneer nod precies is weet ik niet. Heb op dag 20/21 duidelijk eisprong gehad..(1 okt ongi begonnen) dus zit nu 7a8 dgn na ei

Wie heef dit ook meegemaakt?

2. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Ik heb dat ook altijd hoor meis.
    Maakt niet uit wanneer ik test, ik krijg altijd een duidelijke zichtbare streep. Alleen maar 1 of 2 dagen een knaller en daar gaat het uiteindelijk om.
    Zo lang het geen knaller is, heeft het volgens mij niets te betekenen.

Groetjes

3. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

Aug 14, 2008
    2,101
    1
    36
    Maar ik bedoel na de eisprong. Heb duidelijk ei gevoeld en had toen ook duidelijk posi test. Daarna nega en nu richting nod komt er weer duidelijkere streep.. Of bedoel je dat ook.

4. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Ja dat bedoelde ik inderdaad.
    Ik heb altijd een duidelijke streep ook na mijn eisprong.
    Ik zou er niet teveel waarde aan hechten. Tenzij je ineens een aantal dagen een knalpositieve test hebt voor NOD.

5. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Hier een voorbeeld van na mijn eisprong maar voor mijn nod

6. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

Aug 14, 2008
    2,101
    1
    36
    Is dit meteen na je eisprong?? Of tegen nod aan.
    Bij mij is het een week na ei zo goed als wit en tegen nod aan wordt ie donkerder.
    Afwachten dus, m'n borsten doen alleen zo zeer. Heb jij ovutesten van zwanger & kids? Een vriendinnetje van mij heeft die en bij haar liep test dus op tegen nod en was zwanger

7. Poemi

Poemi Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    2,367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik heb wel vaker gehoord dat ovu-testen positief kunnen reageren op een zwangerschap. Weet alleen niet of dat zo vroeg al zou kunnen, dus het blijft nog even spannend voor je!

8. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

Aug 14, 2008
    2,101
    1
    36
    Ja en geen idee wanneer nod is. 1 x ongi gehad na 3mnd ontpillen. Ei is 20/21 okt geweest dus 5 nov moet altijd

IsabelD likes this.
  9. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

Aug 14, 2008
    2,101
    1
    36
    Wat leuk zwanger van nr 2 gefeli! X

10. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Als ik zulke tesjes krijg vind ik ze niet positief!
    Ze moeten of even donker zijn of het liefst donkerder.

11. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

Apr 5, 2011
    2,221
    3
    38
    NULL
    @Home

Lizzy schreef dan ook: NA mijn eisprong maar voor mijn NOD.
    Eitje was dus al geweest, en dus kan de test niet meer positief zijn

12. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Oh oke!
    Maar die kan wel positief worden in geval van zwangerschap!;)

Ik heb zulke testjes ook na mijn ei en voor mijn NOD. In mijn geval betekenen ze niks. Mocht ik echt een positieve OT hebben dan zou ik echt denken aan een zwangerschap!

13. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

Aug 14, 2008
    2,101
    1
    36

Dat zag ik ook. Bij mij loopt het steeds op... Misschien komt de echte knaller ook nog.. Geen idee.

14. Rosa5

Rosa5 VIP lid

Oct 21, 2011
    7,561
    1,935
    113
    Ik geloof ook niet dat ze bedoeld dat die testjes positief zijn, maar dat ze een duidelijke test-streep hebben.

15. Rosa5

Rosa5 VIP lid

Oct 21, 2011
    7,561
    1,935
    113
    oh.. zie nu pas de berichtjes net voor mij.. oeps!

16. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

Aug 14, 2008
    2,101
    1
    36
    Maar heeft iemand het meegemaakt dat ze rond nod een posi ovutest hadden en zwanger bleken?

17. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Ja die verhalen zijn er en dat kan. Maar het kan ook niet.
    Ik heb maar een paar maanden ovu-testen gebruikt om te kijken of mijn gevoel werd bevestigd door de ovu-testen en dat was zo.
    Ik zou zelf dus ook niet door testen tot aan mijn NOD. Maar goed dat is persoonlijk..

18. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Ik heb toevallig afgelopen donderdag een ovu- test gedaan omdat ik wilde weten of het echt zo was dat een ovu- test positief is wanneer je zwanger bent... En dat was zo. Ik had nog nooit zo'n positieve ovu- test gehad!! Maar goed, toen wist ik al wel een week dat ik zwanger was. Dus ik weet ook niet of hij rond NOD al positief zou zijn.

19. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

Aug 14, 2008
    2,101
    1
    36

Hey wat leuk dat je zwanger bent! Mijn test loopt langzaam op. Ik weet niet wanneer nod bij mij is maar ik denk uiterlijk 5 nov (dan 14 dgn na ei) we zullen wel zien. Ik heb trouwens ovutesten van zwanger & kids

20. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Inkie, en hoest nu? Lopen de Ovu testen nog steeds op?

Share This Page