Ik heb vanmiddag een clearblue zwangerschapstest gedaan, er kwam bij 2 minuten een dun streepje, veel dunner dan de horizontale streep. Is dit zwanger of niet zwanger? Heeft iemand dit ook weleens gehad? Het is een test die je vanaf 4 dagen voor nod kan doen. Ik zit nu op 5 dagen voor nod.
Heb het contrast iets vergroot, in het echt is het streepje wat lichter van kleur. Zal wel negatief zijn zo vroeg?
Ik heb precies hetzelfde, dit is helaas negatief. Kijk maar naar mijn topic: indrooglijntje of niet..?
Ik had hetzelfde met die test van het kruidvat.. ook zo'n dun pennestreepje.. en testen daarna negatief, dus ik beschouw hem ook als negatief.. uit mijn ervaring dan!
Ja dat dacht ik al. Maar wat is een indrooglijntje? Dit lijntje kwam meteen op toen de urine er overheen trok.
Wondertje, heb je foto bekeken, dat ziet er hetzelfde uit. Dat is dus negatief? Ik zit nog 5 dagen voor mijn nod dus het lijkt me al niet dat je dan positief kunt testen (heb last van test-drang!).
Het is wat vroeg idd.. heb je symptomen? Bij mijn dochter testte ik 7 dagen voor NOD al heeeel licht positief, maar dat was na IUI, dus wist precies wanneer mijn ei was..
Je bent nog heel vroeg. Maar ik had ook zulke testen en was wel zwanger uiteindelijk. Ze werden wel breder en dikker. Dus ms was ik ook wel negatief aan het testen en was ik toch zwanger en kreeg daarom later wel duidelijk positesten. Ingewikkelde theorie hahahaha..ik duim voor je!
Als ik zon test toen zou hebben zou ik direct weer naar de winkel hollen en er nog 1 doen...spannend!
Waarom gooi je er niet een ander tegen aan? Kruidvat 2 voor 5 euro zijn heel goed. Het is inderdaad nog vroeg maar wil niet zeggen dat je niet zwanger bent. Hoop het voor je.