Wat een enorm verlies, heel heftig! Wens je enorm veel sterkte en, hoe dubbel ook, veel geluk met jullie mooie zoon. Hopelijk zie je veel van je vrouw in hem terug. Liefs
Jeetje, wat erg Gecondoleerd met het verlies van je vrouw... Hoop dat je dubbel kunt genieten van jullie zoontje.
Gefeliciteerd met jullie zoon. Gecondoleerd met je vrouw. Wat verschrikkelijk om dit mee te moeten maken. Heel veel sterkte! Fijn dat je een klein wondertje hebt van je overleden vrouw, toch nog iets van haarzelf wat ze achter laat.
Hoe onwerkelijk en wreed... Weet even niet goed wat zeggen... Ik wil je heel veel sterkte wensen met dit verlies...
Heel veel sterkte, het komt zelden voor, het lijkt me dan juist ook heel wrang, uitgerekend haar moest het overkomen. Wat een rare onwerkelijke tijd voor je. En inderdaad, de klap zal nog komen... vreselijk...
Ik heb even geen woorden. Maar wil je heel veel sterkte wensen de komende jaren..!! Wat een verschrikkelijk verhaal zeg!
wat verschrikkelijk en onwerkelijk! Dat iets waar je zo naar uit kijkt.. zo kan eindigen, geen worden voor. Heel erg veel sterkte voor jou en de kleine