Wat een verschrikkelijke gebeurtenis zeg! Wat kan geluk en verdriet dicht bij elkaar liggen. Heel veel sterkte toegewenst de komende tijd.
Wat verschrikkelijk zeg! Heel erg veel sterkte en ik hoop dat je veel van je vrouw in de kleine kan terug zien!
Bedankt allemaal. We zijn net Wannes gaan halen in het ziekenhuis, dus nu is hij thuis. En zijn mama leeft inderdaad verder...
Wat ontzettend triest. Gecondoleerd en veel sterkte. Maar ook: gefeliciteerd met de geboorte van je zoon en heel veel geluk gewenst.
Afschuwelijk...ik ga niet zeggen 'sterkte'. Dat vind ik zo ontoereikend bij zoiets vreselijks. Gecondoleerd. En hopelijk kunnen jullie achterblijvers toch nog een mooi leven opbouwen. Met een prachtige ster hoog in de lucht. Oh ja en vergeet ik het helemaal: gefeliciteerd met jullie zoontje. Ik vind de naam erg leuk.🍀
Gecondoleerd en heel veel sterkte met het verlies van je vrouw. Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje
He bah wat een naar verhaal! Heel erg veel sterkte met het verwerken van dit plotse en onwijs grote verlies!
Wat verschrikkelijk. Je vrouw en mama van Wannes zo plotseling verloren... Veel kracht en sterkte toegewenst in deze moeilijke tijd. Gefeliciteerd met jullie zoon. Ondanks al je verdriet heeft zij het allerliefste voor je achtergelaten.