Overtijd

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lente1988, 12 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lente1988

Lente1988 Lid

26 mei 2013
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeiemiddag dames!

Oke.. Ben echt enorm onzeker en heb even een schop onder m'n kont nodig geloof ik.. Ben sinds eind maart gestopt met de pil.

19 juli ben ik voor het laatst ongesteld geworden..
    Ik heb een vrij korte maar toch onregelmatige cyclus.
    Voor jullie beeld: 23-23-19-19
    De eerste keer dat ik een cyclus van 19 dagen had heb ik op dag 17 positief getest, toch werd de pijn in de borsten minder en ben ik daarna ongesteld geworden.

Volgens mijn app heb ik de zaterdag 27e m'n ei gehad (ik gebruik geen ovulatie testen en temp niet). De vrijdag daarop kreeg ik krampen zoals bij een menstruatie.
    In de week die er op volgde kreeg ik allerlei symptomen zoals pijn in mijn borsten wat ik nooit eerder ervaren heb als toen ik zwanger was.
    Ook ben ik wat weeïg, heb witte afscheiding en moe en dromerig.

Gisteren was de dag waarop ik (uitgaande van 23 dagen cyclus) weer ongesteld had moeten worden.
    Je raad het al, dit gebeurde niet.

Ik heb geen enkele kramp op iets wat wijst op een naderende menstruatie.
    Pijn in m'n borsten is er nog steeds, naast de witte afscheiding en het weeïge gevoel.

Gisteren (op nod dus) heb ik smiddags getest met de kruidvat 2 voor 5 euro test.
    Deze was ernstig wit...

Ik ben nog nooit eerder overtijd geweest.... En voel me wat onzeker.
    Wat denken jullie? Zal ik morgenochtend weer testen of beter nog wat langer wachten??
    Verder ben ik benieuwd naar jullie overtijd(en toch enorm zwanger) verhalen.

2. bloem29

bloem29 Actief lid

19 mei 2012
    138
    0
    0
    Hoi
    Is idd spannend! Heb je ondanks je korte cyclus wel een goede menstruatie gehad? Ik weet niet hoe lang je de pil gebruikt hebt?
    Ik zou als je kan wachten even wachten met testen anders weg gegooid geld.

3. Lente1988

Lente1988 Lid

26 mei 2013
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt bloem voor je reactie!
    Ik ben sinds m'n 16e aan de pil geloof ik.
    Wel ben ik vorig jaar ongepland zwanger geweest van een tweeling met een ietwat dramatische af- en verloop (verschrikkelijk langdurige miskraam). Ik ben toen een tijdje gestopt met de pil en had toen cyclus verschillend van 21 tot max 26 dagen, verschilt dus weinig.

4. bloem29

bloem29 Actief lid

19 mei 2012
    138
    0
    0
    Jeetje heftig.
    Een korte cyclus is normaal bij jou? Misschien toch een keertje ovulatie test gebruiken. Ik bestelde ze evenals de zw testen via internet. Zijn simpele staafjes maar stukken goedkoper.
    Hopelijk is het nu raak dan heb je het niet nodig. Het vervelende is dat je alleen maar kunt afwachten tot je paar daagjes verder bent. En dat is moeilijk...

5. Lente1988

Lente1988 Lid

26 mei 2013
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, ik denk dat ik mijn menstruatie af wacht (hopen dat ie pas over 9 maanden komt) en dan bestel ik wel ovulatie testen.

Toen ik gisteren die test deed was het met middag urine, en zo nodig moest ik eigenlijk helemaal niet plassen.
    Dus nu denk ik weer Hmmm... Misschien toch morgenochtend.
    Maar zoals ik al zei ik heb een schop onder de kont nodig :')

6. Lente1988

Lente1988 Lid

26 mei 2013
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zijn er nog meer meiden die overtijd zijn en samen met mij dicht wacht-leed willen delen?? :)

7. Fizzy

Fizzy Bekend lid

24 jul 2013
    518
    0
    0
    NULL
    Groningen
    Ik weet hoe je je voelt Lente ;) hier vergelijkbaar,maar ik heb inmiddels al wat minder hoop. Anderhalve week terug positieve test, daarna klein beetje bloedverlies. Sindsdien niks meer, maar ook negatieve testen. Vanochtend bloedtest bij de HA gedaan maar moet nog 2 (!) dagen wachten op de uitslag. Maar denk er niet zoveel meer van.
    Wat spannend zeg jouw situatie, en dan je miskraam vorig jaar, wat verschrikkelijk!
    Kun je je een beetje inhouden met testen of ben je net zo'n ongeduldig type als ik die het liefst iedere dag een test doe? Hihih
    Succes!

8. Lente1988

Lente1988 Lid

26 mei 2013
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    @fizzy Spannend joh! Ik blijf voor je duimen dat je toch zwanger bent.
    Ja, nou... Ik heb voor mezelf besloten om morgenochtend toch een testje er aan te wagen, met ochtendurine dus, just to be sure.
    Als het niets is hoop ik maar dat m'n menstruatie zich snel aandient want dit is killing!
    Slecht he... Toch al testen haha.

9. Lypu

Lypu Niet meer actief

Oh die onzekerheid is echt verschrikkelijk! Ik ben in april gestopt met de pil en nu 14 dagen overtijd en de testen blijven tot nu toe negatief terwijl mijn temperatuur wel aan de hoge kant is. Ik heb maar de dokter gebeld en hij vertelde mij dat ik beter nog even 2 weken moest wachten met testen. Misschien ook beter voor de portemonnee. Als die ook negatief is, moest ik mijn volgende menstruatie af zien te wachten. Als ik dan nog niet ongesteld ben, dan wilde hij mij even onderzoeken.

Hij vertelde ook dat 1 menstruatie overslaan helemaal niet zo raar is. Pas als je je menstruatie 2 keer hebt overgeslagen dat je je dan pas zorgen mag gaan maken. Dus ook voor jou denk ik even afwachten. En dat wachten is ook verschrikkelijk hihi.

10. Lente1988

Lente1988 Lid

26 mei 2013
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Nou vanmorgen (of was t vannacht?!) om half 6 test gedaan, zo goed als omowit...
    Niet erg maar waarom doen m'n borsten dan zoveel zeer?!

Ben sinds vorige week begonnen met zwanger capsules van Albert Heijn, iemand hier ervaring mee?????

Moet wel zeggen dat sindsdien m'n borsten zeer doen dus ik heb besloten die capsules maar links te laten liggen en gewoon alleen netjes m'n foliumzuur slik.
    Ga vanaf morgen ook tempen, misschien dat ik dan een beetje inzicht krijg in hoe of wat.

11. Giggle

Giggle Bekend lid

18 jun 2013
    968
    0
    16
    Waarschijnlijk worstje cyclus langer van deze tabletten...lees vaker hier op forum dat wanneer mensen iets extra's slikken bv Etos zwanger worden tabletten dat hierdoorde cyclus veranderd...langer of korter

12. Lente1988

Lente1988 Lid

26 mei 2013
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh oke bedankt!
    Wist ik niet... Dan laat ik ze zeker liggen want ben wel blij met m'n korte cyclus.

13. Fizzy

Fizzy Bekend lid

24 jul 2013
    518
    0
    0
    NULL
    Groningen
    Ja, idd echt killing. En de wetenschap dat je jezelf ook kunt aanpraten dat je zwanger bent helpt ook niet echt. Bij ieder krampje zit ik op Google hahaha.
    Ik heb geen ervaring met die capsules, sorry.
    Jammer van je test! Maar hcg verdubbelt om de dag dus misschien morgen... hahaha hoe maak je jezelf (en elkaar) gek he?!

14. Lente1988

Lente1988 Lid

26 mei 2013
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha! Oh je bent echt precies mij :') haha.
    De dagen voor nod Google ik echt ALLES... Verschrikkelijk.
    Jij krijgt morgen de uitslag fizzy?!

Ik geloof er niet zo meer in, wil vooral ongesteld worden!
    Ga wel vanaf morgen beginnen met temperaturen.. Weet ik nog niet zoveel van dus maar even een beetje informatie over opzoeken.

15. Fizzy

Fizzy Bekend lid

24 jul 2013
    518
    0
    0
    NULL
    Groningen
    Haha ja jouw denkwijze klonk mij al erg bekend hihi
    Ja morgen de uitslag maar ze houden vaak ruim aan dus bel straks al even. Kan t altijd proberen. Ga er vanuit dat ie gewoon negatief is, maar dan kan ik tenminste verder.
    Ben voor jou heeel hard aan t duimen ;) en blij dat ik niet de enige ben die zo hysterisch is haha :D

Deel Deze Pagina