naar aanleiding van mijn vorig topic.. http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/523583-soms-alles-z.html ..... Ik 'woon' inmiddels dik twee weken bij mijn pa, de kleine is nu bij zijn papa voor drie weken. Vandaag had ik mijn intake voor de urgentie, standaard routine. Maar.. Ik kreeg gelijk een huis toegewezen!! Een rijtjeshuis in een leuke wijk, drie slaapkamers, een vaste zolder, flinke tuin op het zuiden met een ruime berging. Ik ben zó blij! We gaan vanaf morgen de komende week erg hard klussen, er wordt zelf geklust terwijl ik ga werken om alles klaar te maken, zodat als mijn zoontje terug komt van zijn papa, we een kleine halve week later over kunnen. Eindelijk rust! Een thuis voor ons tweetjes! Ik ben echt ontzettend blij, maar kan het nog nauwelijks bevatten!
Superfijn dat alles op z'n pootjes terecht gaat komen! Gefeliciteerd! "And life has a funny way of helping you out..."
Dankjewel allemaal! Ik kan vooral niet wachten tot ik het aan mijn zoontje kan vertellen en zijn snoetje zie..