sinds vanmiddag kreeg ik ineens de melding mislukt.onvoldoende geheugen. probeer het later opnieuw. tijdens het verzenden van een foto nu heb ik hem inmiddels helemaal leeg gegooit opnieuw geinstaleerd en nog werkt hij niet iemand een idee wat het kan zijn? sinds de nieuwe update van whatsapp kan je zelfs in de chatvenster op de camera drukken foto maken en als hij hem dan wil verzenden krijg ik camerafout te zien de camera doet het verder gewoon
Wat voor telefoon heb je? Ik had daar bij mijn oude htc ook last van. Wat hielp was toen sd kaart en batterij er even uithalen en opnieuw indoen. Bij Iphone heb ik er nog nooit last van gehad tot nu toe
samsung galaxy trend lite net 2 maanden oud ofzo sd kaart eruit gehad, bijna helemaal leeg inmiddels telefoon staat terug in fabrieksinstellingen nu doet ie het de eene keer wel de andere keer niet snap er niks van
Ws staat er toch nog iets op je telefoon verborgen ergens Schoonma had een galaxy young en ook problemen mee gehad en niks hielp. Nu heeft nieuwe telefoon
zit al dagen te zoeken naar een oplossing.. hebben jullie het ook allemaal. m'n manook komen we net achter.. balen.. al een oplossing bekend?