moet ik echt kolven? 2 vraagjes

Discussion in 'Borstvoeding' started by nikkie83, Nov 18, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

Jun 16, 2007
    2,054
    2
    0
    tussen hier en daar
    2december moet ik naar de kaakchirurg en krijg ik n lading verdovingen in mijn mond , toen ik dus vandaag de afspraak maakte vertelde de vrouw van het afspraken bureau dat ik 2 dagen voor de behandeling moet gaan kolven om op 2december de hele dag toch borstvoeding te kunnen geven en die dag (2december dus ) ook moet kolven en die melk moet weggooien ...
    klopt dt wel ? ik had namelijk begrepen dat je gewoon verdovingen mag bij de tandarts/chirurg ???

en mijn tweede vraag over kolven ... 31december moet ik weer voor het eerst werken , dan zal ik ook moeten kolven , ben nl van 15 tot 23;00 aan t werk . tot nu toe drinkt Ise tussen 15 en 19;00 bijna ELK uur hoeveel gekolfde voeding moet ik dan achterlaten ??
    (heb al wel tegen vriendlief gezegd dat als het niet gaat hij haar gewoon naar me toe moet brengen :) )

2. Abri

Abri VIP lid

Jun 16, 2010
    12,423
    3
    38
    Mijn tandarts vertelde me dat verdovingen geen kwaad konden voor het borstvoeden.

Over je vraag mbt hoeveelheid voeding.. Tja, da's lastig. Zou je uit moeten proberen denk ik.

3. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Volgens mij mag je gewoon voeden met verdoving hoor!
    Ik zou je gekolfde melk bewaren in porties van 50cc. Als je kindje dan elk uur wil drinken, hoeft er niet zoveel weggegooid te worden. Als je kindje na die 50cc meer wil, kan er meer opgewarmd worden.
    Ik zou denken aan ongeveer 500cc in totaal. Even globaal gezien zou ze misschien 4x120cc drinken. Als je dat in porties van 50cc bewaard, kan ze gewoon prima op verzoek krijgen.

4. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Onzin. Mens kletst.

Share This Page