Dan loopt het dus nog niet eens een week achter. Je hoort toch echt af en toe dat er een week later opeens wel wat te zien is, de innesteling kan lang geduurd hebben bijv... Ik blijf voor je duimen en wens je veel sterkte in de komende onzekere week. Laat je het nog even weten als je de tweede echo hebt gehad? Knuf.
ja, ik laat het zeker even weten.... voel me wel rete zwanger, misselijk, moe etc etc... We wachten nog 4 nachtjes...
gelukkig is mijn eind niet zo bitter vandaag was wonder boven wonder alles goed zit helemaal op mn (misselijke) roze wolk!!!!
YEAHHHH!!!!!!!!!!!!!!! wat fijn zeg hier word ik nou helemaal blij van, super meis, geniet ervan! liefs Miek
yeah! Wat een goed nieuws allemaal vandaag! Ik heb ook bloedverlies gehad tijdens mijn zwangerschap. Mijn man heeft me toen opgetild en naar de 1e hulp gereden. Hij wilde het perse direct weten. Gelukkig was het toen direct goed!
JOEHOEEEE!!!! GElukkig Taliaah!!! Wat ben ik blij voor je! Nou kan je lekker ontspannen hoop ik. Geniet van je roze wolk meid.