Ik voelde het al meer dan een week, vreemde plopjes in mijn buik, pijnlijke steken in mijn borsten en mijn humeur was om op te schieten. Zelfs nog enkele dagen na mijn NOD gewacht om te testen, want ja, die zal wel weer negatief zijn. Tot ik gisterenavond op het staafje plaste en de test voor mij hield. In tegenstelling tot al die andere keren zag ik dit keer in het gewenste valje direct een streepje ... direct mijn echtgenoot geroepen om mee te komen kijken (had hem nog niet verteld dat ik aan het testen was). We hebben zeker een uur en meer met een grijns op ons gezicht gezeten. Dan het besef dat ik direct mijn huisarts moest contacteren om mijn medicatie te wijzigen (was eerder zo afgesproken). Dus vanmorgen langsgeweest, bloed laten prikken, medicatie veranderd, ... In de namiddag een afspraak gemaakt bij de gyneacoloog. En net naar de huisarts gebeld ivm de bevestiging via bloed. En ja hoor, echt wel tussen de 4 en 5 weken zwanger, net zoals in mijn berekening. We zitten al een hele tijd met een zwangerschap in ons hoofd. Van mei 2015 tot november 2015 mogelijkheid opengehouden en iedere maand gek worden met het gedacht 'zwangerschapssymptomen' te hebben. Wegens omstandigheden hebben we dan ff een stop moeten inlassen, maar in november 2016 besloten we om er toch opnieuw voor te gaan. Voel me zo raar, zou het het liefst aan de hele wereld vertellen, maar gezond verstand zegt toch even om mijn mond te houden. We gaan het wel onze ouders zo spoedig mogelijk vertellen (schoonouders zijn net 40 jaar getrouwd). Nu even bekomen en het nieuws goed laten doordringen. :-O
Gefeliciteerd! Ik kon t in begin ook niet geloven hahaa.. Ik moest het mezelf wel 20x per dag zeggen.
Gefeliciteerd. Is inderdaad een super mooi kado om te geven. Ik heb het mijn ouders vertelt op mijn moeders verjaardag die waren in de wolken. Paar dagen daarvoor was mijn man jarig en had ik de positieve test nou die kon zijn geluk niet op die had de hele dag een grijns op zijn gezicht tijdens het werken.