En toch ga ik het weer proberen: VSM D6 calluophyum & Framboosblad

Discussion in 'Zwangerschap' started by Ytest, May 23, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
  2. indy22

indy22 Fanatiek lid

Oct 20, 2012
    1,829
    25
    38
    hahaha ach, in het kader placebo effect is ook een effect;)
    Bevallen is voor een deel ook psychisch he, dus geloof zeker dat het kan helpen!!

Heb vorige keer framboosbladthee gedronken en zwol helemaal op van het vocht.. Scheen daarvan te kunnen komen. Ben er maar meteen weer mee gestopt. Begon op een maanmannetje te lijken met een opgeblazen pak brrrrr!!

Maar ik ga deze keer de tabletjes wel proberen:)
    Succes!

3. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Haha hoe ze dat zegt! Jij ook hè!

4. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

Aug 10, 2010
    11,954
    31
    48
    Female
    Publieke sector
    Liters frambozenthee gedronken bij de oudste en ze is met 41+5 geboren met een spoedkeizersnee ;)

5. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

Aug 4, 2012
    2,044
    0
    0
    ik heb bij de eerste ook de frambozenthee gedronken
    dochter kwam met precies 40 weken in een snelle bevalling van 3 uurtjes. Ook weinig bloedverlies tijdens/na de bevalling.
    Ik heb nog een zakje in huis, dus ga vanaf 37 weken weer drinken :)

6. rijo

rijo VIP lid

Mar 5, 2014
    5,275
    2,035
    113
    Ik heb frambozenbladthee gedronken tijdens het IVF/ICSI traject. We zijn toen zwanger geraakt en ook al weet ik niet of het heeft geholpen, ik ga het nu gewoon weer drinken. Ik vind het best lekker, dus wat dat betreft is het geen straf :) En onder het mom van 'baat het niet'... De VSM tabletjes heb ik trouwens ook in huis.

7. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

Oct 26, 2011
    1,541
    0
    36
    Female
    Ergens in het midden
    Waar kun je dit kopen? Heb gister al even bij de kruidvat gekeken maar daar zag ik ze niet. Wil het ook wel proberen.

8. rijo

rijo VIP lid

Mar 5, 2014
    5,275
    2,035
    113
    Ik heb zowel de thee (ong. 2, 3 euro) als de tabletjes (ong. 12 euro) bij een reformwinkel gekocht. De tabletjes moesten besteld worden.

9. rums

rums Niet meer actief

ik wil het dit keer ook gebruiken. Heeft een van jullie een link naar een webshop waar de vsm verkocht word?

10. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    De frambozenbladthee heeft mij niet geholpen te bevallen.
    Maar heeft er wel voor gezorgd dat mijn bevalling snel verliep én ik weinig bloedverlies had...na een paar dagen kon ik al de always maandverbandjes gebruiken inplaats van die lappen.
    Dus deze keer ga ik hem ook weer halen,-)

11. saraa123

saraa123 Lid

Nov 9, 2013
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weet iemand waar ik dit kan kopen de vsm of de capsules?
    Ben vandaag naar de tuinen geweest en daar hadden ze alleen thee dat ook gemend is, toch maar wel gehaald maar liever de vsm of capsules

12. rijo

rijo VIP lid

Mar 5, 2014
    5,275
    2,035
    113
    De thee heb ik bij G&W gekocht, de tabletjes bij een lokale reformwinkel. Maar die kunnen ze misschien ook wel bij G&W bestellen.

De thee:
    G&W gezondheidswinkel

13. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    #33 Ytest, May 30, 2014
    Last edited: May 30, 2014
  14. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Trouwens fijn om meerdere goede ervaringen te lezen!

15. Luzzzy

Luzzzy Lid

Oct 17, 2013
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kreeg ze van m'n vk, bij vorige zwangeschap. Kreeg er een paar mee. Maar ik kreeg ze iets van een week voor m,n uitgerekende datum. Daarna ben ik ook nog 2x gestript.
    Toen ik eenmaal weeën kreeg/had, en vk kwam, zat ik al op de 5cm ontsluiting. Bevalling zelf verliep goed. Uitdrijving duurde nog geen 25 min. Weinig bloed verlies erna gehad, ook ik was al snel aan de Allways.
    Vraag blijft of het door de tabletjes kwam, door het strippen, of dat het gewoon de natuur was.....wie zal t zeggen. Hahahahaha. ;)

Maar ik houd de tabletjes voor deze zwangerschap wel in m'n achter hoofd!! :) baad t niet, schaad t niet.

16. Fendi

Fendi Lid

Jun 3, 2013
    86
    0
    0
    Bussum
    EDIT: de Framboosblad capsules had ik bij de tuinen online besteld, maar kan ze nu niet meer vinden :([/QUOTE]
    Die zijn helaas bij de Tuinen uit de handel sinds deze maand. Heb nog een laatste potje kunnen halen met 50% korting.

17. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

Oct 26, 2011
    1,541
    0
    36
    Female
    Ergens in het midden
    Ik heb ze ook binnen! Wanneer startte jullie hiermee?

18. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Nou, vandaag begonnen met beide. 34 weken. Ik heb ook precies genoeg in huis om de laatste 6 weken mee door te komen.

Stom, maar hierdoor gaat bij mij psychisch echt de knop om dat het aftellen begonnen is :)

Spannend!!

19. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Die zijn helaas bij de Tuinen uit de handel sinds deze maand. Heb nog een laatste potje kunnen halen met 50% korting.[/QUOTE]
    Klopt ik kon ze ook niet meer vinden! Ben blij dat ik ze een tijdje terug al besteld heb.. Er is nog een andere site maar daar zijn ze al ruim een jaar niet meer leverbaar ;)

Ik weet niet goed het verschil tussen echte thee en de capsules ;)

20. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Grappig dat je ze persoonlijk van je VK hebt gekregen, zoals ik mijn vk's ken zulken ze hier nogal sceptisch tegenaan kijken :D

Share This Page