En toch ga ik het weer proberen: VSM D6 calluophyum & Framboosblad

Discussion in 'Zwangerschap' started by Ytest, May 23, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LinOo

LinOo Bekend lid

May 6, 2014
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    Misschien kun je ze bij je apotheek bestellen ;)

2. rijo

rijo VIP lid

Mar 5, 2014
    5,275
    2,035
    113
    Ik ben begonnen met de thee, volgende week start ik met de tabletjes :)

3. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Hoe ver ben jij? :)

4. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Dit zijn ze, maar ook op het merk good 'n natural kan ik hem nergens meer vinden :(

5. rijo

rijo VIP lid

Mar 5, 2014
    5,275
    2,035
    113
    Ik ben 36 wk :) Jij?

6. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    34 :D.. Beetje vroeg begonnen dit keer, maarja anders blijft er straks een hoop over :p

Nu kan ik wel jouw bevallingservaring aanhoren voordat ik zelf moet ;) kijken wat het voor jou doet

7. icsiwonder

icsiwonder Actief lid

Jan 13, 2012
    233
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier bij de 2 de wel gebruikt en had met 38 weken al 3 cm ontsluiting zonder weeen gehad te hebben.
    Ook tijdens dw bevalling gebruikt en ontsluiting ging heel vlot. Eerste bevalling was ik pas met 40,6 weken bevallen en heeft 22 uur geduurd. 2de duurde 5 uurtjes ongeveer. Nu ga ik het zeker weer gebruiken!

8. Lievelenthe

Oct 22, 2013
    58
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik slik de tabletjes en drink de thee ben nu bijna 39 weken vanmiddag gestript en had al 4 cm ontsluiting dus ja ik denk dat het wel heeft geholpen ;) het is wel mijn tweede kindje!!

Heidebloempje likes this.
  9. Merryl

Merryl Fanatiek lid

Jun 25, 2012
    4,368
    192
    63
    Ik heb franboosbladcapsules gebruikt, maar gingen kort daarna uit de handel. Van de d6 calluophyum heb ik de druppels ipv de pilletjes gebruikt. Was mijn derde zwangerschap en ben bevallen in 3,5 uur. 1,5 keer persen en de 'kleine' woog bijna 4800. Herstel was snel en geen last van andere dingen gehad. Na de bevalling kun je voor snel herstel vrouwenmantelthee gedronken. Werkte tegen bloedverlies en snel hetstel.

10. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Wat een fijn succesverhaal! Ik kan me dat niet voorstellen joh, 10 uur liggen worstelen voor 2 cm hier ;)

11. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Whaaaa nog al één :D

12. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

Nov 29, 2011
    4,414
    0
    0
    sorry maar ben je niet erg bezig je lichaam vol te gooien met troep?
    Kan me vergissen maar zie volgens mij regelmatig topics over pilletjes etc om je lichaam iets proberen te laten doen waar het ook gewoon prima op de normale manier kan (bijvoorbeeld afvallen na bevalling). Misschien haal ik mensen door elkaar hoor...in dat geval sorry.

Ik zou gewoon lekker wachten tot je lichaam en je kindje er klaar voor is.

13. muts4011

muts4011 Bekend lid

Nov 20, 2012
    622
    0
    0
    Tilburg
    net ook maar even besteld. baat het niet dan schaad het niet.. tis per slot van rekening homeopatisch :)

14. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

Nov 29, 2011
    4,414
    0
    0
    Als het iets kan doen kan het kwaad doen....doet het niets...dan is het zonde van je geld.

15. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

Aug 8, 2011
    1,424
    0
    0
    Noord Brabant
    @wachtende: ieder z'n ding toch? Dieetpillen enzo ben ik ook niet zo van, maar dat zijn vaak best heftige (synthetische) middelen. Dit soort huis-tuin en keuken middeltjes kunnen niet veel kwaad hoor. Zoals eerder gezegd: baadt t niet dan schaadt t niet.

Persoonlijk denk ik altijd bij dit soort dingen dat als je lijf er echt nog niet klaar voor is gebeurt er niets. Je kunt de boel hooguit een zetje geven als het toch al op het punts staat van beginnen. En een beetje ondersteuning geven aan je lijf is niets mis mee. Als je er sterker van de bevalling in gaat of er daarna beter van herstelt, waarom niet?

Ik heb bij de eerste ook borstvoedingsthee gedronken, heerlijk en mijn borstvoeding verliep goed! Toeval? Geen idee, maar de moeite waard. Ga ik nu ook weer doen.

Weet iemand of het nog nut heeft om te beginnen met de thee of de pilletjes? Ben morgen al 38 weken.

16. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Nee haalt niemand door elkaar ;) dit heeft me vorige x geen kwaad gedaan en lees veel positieve dingen :)

17. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Hm moeilijk, als je ze eerst nog moet bestellen en al ;).. Aan de andere kant zijn hier vast mensen die het over willen nemen indien je te laat bent.

18. Tweekids

Tweekids VIP lid

Aug 26, 2012
    13,148
    330
    83
    Female
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Hier gebruikt bij de tweede :)
    Bevallen bij 40+2, op 39+5 en 40 zat ik nog potdicht..
    Toeval of niet bevalling duurde maar 5 uur, de eerste 26 uur.
    Bloeden doe ik nog steeds..

19. Delta

Delta Niet meer actief

Ik heb framboosblad gebruikt met 34 weken volgens mij, heb het opgebouwd. Caulophyllum druppels heb ik gebruikt met 36 weken. Ik was bij de vk met 37.2 weken en ze konden haar hoofdje al een week niet meer voelen vanaf de buitenkant van mijn buik. Ze vroegen dus met die 37.2 weken of ze inwendig mochten voelen, prima. Had ik al 5 cm! Zonder wat door te hebben haha, ze voelde zelfs haar hoofdje al. Ik ben die dag nog bevallen, ze hadden eerst nog 2 cm (pijnloos) bijgestript, ik zat dus al op 7 cm zonder enige wee. Mijn vliezen waren nog intact. Toen hebben ze mijn vliezen maar geprikt en toen begon de hel; weeen storm en binnen 2.5 uur was ze er. Ik had een schaafwondje + 2 hechtinkjes.

20. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    :$:$ shockerend verhaal..

Ik kan daar echt met m'n hoofd niet bij, als je zo lang voor een paar cm heftige rugweeen hebt moeten doorstaan, en de ander wandelt naar de VK en heeft al zoveel cm :$

Share This Page