De thee: G&W gezondheidswinkel VSM tabletjes: VSM Caulophyllum thalictroides D6 10g (homeopathische geneesmiddelen) | BESLIST.nl | € 12,50 bij natushop.nl
Die thee is alleen van de losse thee of niet? Zijn er ook gewoon theezakjes (ben van de makkelijke). Ik ga die capsulles ook bestellen. Ben benieuwd. Overmorgen 36 weken, dus hopelijk heb ik ze snel in huis.
Kan mn vorige post niet meer wijzigen, dus maar een nieuwe. Kun je ook alleen de frambozenbladthee gebruiken? Ik ben namelijk niet zo van de pilletjes.
Hallo dames, na aanleiding van topic was ik met 38+3weken begonnen met het slikken van deze tabletjes.. 40+2 weken bevallen.. Een snelle bevalling van 2 en half uur en weinig bloedverlies.. Ook nu verlies ik niet veel Weet niet of het aan de tabletjes lag maar het zou zomaar kunnen! Ik zou het zo weer doen!
Ik heb even eea opgezocht van mijn vorige zwangerschap, ik had pulsatilla gekregen van vk. Volgens mij is dit hetzelfde toch? Waren kleine tabletjes en moesten smelten onder je tong.
Oh ik baal wel een beetje dat die frambozenbladcapsules niet meer te krijgen zijn. Vorige keer ook geslikt vanaf week 36 geloof ik en ben binnen 4 uur bevallen en ook weinig bloedverlies in de dagen na de bevalling. De rest van mn potje aan een vriendin gegeven en die had hetzelfde. Toeval of niet ik wilde het deze zwangerschap toch weer gebruiken.
Ja stom is dat hè, ik was zo'n wijsneus die het begin deze zwangerschap al had ingeslagen voor het geval dat, maar vind het voor jullie niet cool!
dat is logisch, in thee zit veel minder mg wat je minder krijgt door t water. Die capsules zijn gewoon nog verkrijgbaar bij de Tuinen, even rondbellen En anders wil ik het hier wel halen en evt verzenden?