@Zara, Ik vind als journalist zijnde dat je op zijn minste een beetje goed research moet doen voordat je een artikel schrijft.. Echt dom dat ze het zo benoemen! Ik vind het een bizar verhaal maar wel heel mooi!
Ik vind het gek dat men het zo bizar vind eigenlijk..... Dat komt vast omdat wij thuis zijn in de medische molen en het bestaan van cryo's al heel lang kennen
oke dan! Maargoed, een drieling uit cryo's komt niet vaak voor hoor. Nou plaatsen ze in Nederland max. 2 terug omdat elke tp weer twee kunnen worden
Zie het ook niet als vierling.... (maar als eenling en drieling) Ze heeft bij de eerste maar 1 kindje in haar buik gehad.... Zie het al voor voor me dat ze bij de eerste vertelde: ja ik ben zwanger van een vierling, maar draag er nu voorlopig nog maar ff een.... de rest komt paar jaar later..... en op elkaar gaan lijken.....? net zoveel als "gewoon broers/zussen".... dat maakt dus ook niet uit...
Het zijn geen een-eiige tweelingen dus op elkaar lijken doen ze net als ieder andere broer/zus. Ze kunnen op elkaar lijken maar dit hoeft niet.