Helemaal mee eens! Erg als je zo iets doet terwijl je weet of die man getrouwd is of kinderen heeft of gewoon een meisje thuis erg dat je daar dan het bed mee wilt delen.. Maar goed eerlijk gezegt is het helemaal in he pfff
Tóch goed geweest, dat je gegaan bent dan Weet je wat het is? Als je nog van je man houdt, heb je een goede reden om je ergens overheen te zetten (niet meteen, maar op een gegeven moment). Bij haar heb je geen enkele reden om de relatie goed te houden. En je hebt niks te verliezen? Mja, je man, denk ik. En je man kan JOU verliezen. Lekker op elkaar focussen nu! Ze hebben beide schuld. Ze zijn beide fout geweest. En dat mag ook zeker onderkend worden. Maar of je iemand kunt en wil vergeven, staat daar los van. TS zegt hier nergens dat haar man geen schuld heeft! Wél dat zij er voor kiest om hun relatie nog een kans te geven.
Ik ben loyaal aan vrouwen. Zodra je weet dat hij bezet is dan is hij op voorhand al een eikel en dan ren je zo hard Mogelijk weg En als het nu heel toevallig echte liefde schijnt te zijn dan praat je er over en laat je hem vooral met zijn vrouw praten en tot die tijd houd je je handen thuis. Maar goed, ik verwacht ook niet dat andere vrouwen daar net zo in staan
Hier ben ik weer... Had gisteren zo de stress ervan dat ik er even genoeg van had. Heb overigens ook gezegd dat ik het het echt respectloos van haar vind hoe t gegaan is : ze is gewoon heel doelgericht te werk gegaan en dat neem ik haar echt kwalijk. Ook benoemd dat ik het niet snap: ik zou echt geen vent willen die mij al eerder heeft afgewezen, maar goed dat ben ik.... Wil verder niks meer met d'r te maken hebben, heb alles van d'r geblokt. Toch heb ik t gevoel dat hier nog een staartje aan zit, ik weet niet goed waarom, maar ik kan me niet voorstellen dat ze t hier bij laat. Dus als je ooit wat in de krant leest "minnares pleegt aanslag op vrouw van getrouwde man" dan weten jullie dat ik dit ben . Naja dat zijn geen grapjes... Maar toch, om t ff luchtig te houden voor zover dat kan: kan me niet voorstellen dat dit t nu is, naja wie weet... En wat betreft mijn man: hij is eigenlijk alleen maar dichter naar mij gekomen , misschien ben ik nog naïef, daar moet ik nog achter zien te komen, maar we hebben al zoveel samen meegemaakt... Misschien komen we er wel sterker uit. Het eerste gevecht is gewonnen, nu de oorlog nog...
Ik lees al even mee, maar had nog niet gereageerd. Ik vind wel dat je man er "genadig" vanaf komt. Ik lees veel aanvallen en schuld naar die vrouw toe, maar weinig over je man. Ja die vrouw is heel fout bezig geweest, absoluut. Een getrouwde vent verleiden is echt een no-go. Maar je man is ook heel fout geweest. Als was ze poedelnaakt voor z'n neus gaan dansen, hij had z'n l*l in z'n broek moeten houden. Hij mag zich heel erg goed gaan beseffen hoe goed hij het heeft dat jij hem nog een kans geeft. Ik zou hele goede afspraken met elkaar gaan maken en met veel met elkaar gaan praten. Alle gevoelens op tafel gooien en aangeven wat het met je gedaan heeft en wat hij moet doen om jouw vertrouwen weer te winnen. En die vrouw voortaan negeren.
Thanks. Ik moet je gelijk geven. Heb inderdaad de neiging om haar meer de "schuld" te geven. Maar Ben hoe dan ook ontzettend boos op beiden. Er zijn er altijd twee schuld. Het verschil is dat ik zo ontzettend boos was op mijn man dat ik hem in emotie een paar flinke klappen hebben gegeven (ben er zelf wel van geschrokken, ben geen vechtmens en dat heb ik ook nooit gedaan, dus wist niet dat ik zoiets in me had) misschien dat die emotie daarom anders is nu. De ene dag ben ik ontzettend boos en koel, de andere dag ben ik weer wat milder naar hem toe....
Maak me niet gek Marianne.! Ze hebben gevreeën zonder condoom want Mw was "toch" aan de pil. Man, ik heb hier slapeloze nachten van!
Wie kwetst nou wie? Die vent heeft een relatie, de derde partij niet. In mijn geval heb ik me niet opzettelijk "vergrepen aan hem", we waren op stap en hij zoende me, wilde me mee naar huis, wilde sex. En ik wilde dat op dat moment ook dus ik ging daarin mee. T enige wat hij over zn vrouw zei is, mijn vriendin is toch aan t werk en je leeft maar 1x. En ik lach die vrouw niet uit om ons nachtje, maar omdat ze zo'n sukkel als vriend heeft en daarmee verder is gegaan. Je maakt er een heel eigen verhaal van dat ik een getrouwde man heb proberen te verleiden om zijn vriendin te kwetsen, maar dat is grote onzin.
Ik ben het eigenlijk wel met MamavC eens. Zelf heb ik een "relatie" gehad met een man die bezet was. In het begin wist ik niks van hun relatie af, totdat ik daar viavia achter kwam. Toen zijn vriendin hier achter kwam kreeg ik een hele woedeaanval van haar over mij heen. En haar vriend? Die vergaf ze natuurlijk. Ook nadat ze er achter kwam dat ik niet de enige was. En ja, ik lach haar zeker uit wanneer ik hoor dat hij haar weer bedriegt. Waarom? Omdat zij zelf zo dom is om bij hem te blijven. Sorry, maar met zulke vrouwen kan ik geen medelijden hebben. En ja MamavC wist dat hij een vriendin had. Maar als hij het niet met haar had gedaan, dan had hij het wel met een ander gedaan. Als MamavC er ook zin in had, waarom moet ze dan blijven denken aan de vriendin van die man?
Mja, omdat je nog iets van zelfrespect hebt? Ik vind het echt een verschil als je het weet of niet dat ie een vriendin heeft. Als ik het weet, is het gewoon nee. Iemand moet mij verdienen, ik heb teveel respect voor mezelf om 'een n**kertje' van iemand te zijn. On topic: sterkte met de situatie TS, ik weet niet wat ik in jouw situatie zou doen...
Ieder z'n mening maar als mijn vriend vreemd zou gaan, zou ik hem als schuldige partij zien en niet de andere vrouw. Of meteen eruitzetten hoogstwaarschijnlijk. De andere vrouw heeft mij geen beloftes gemaakt en is mij niets verschuldigd.
Ik vind het niet echt iets met zelfrespect te maken hebben. Soms heb je geen zin in een relatie maar heb je wel je behoeftes en kom je iemand tegen tijdens een avond stappen.
OK, laten we het er dan ophouden dat ik geen vrouw ben die na een avondje stappen met iemand het bed in duikt en dat ik mijn behoeftes onder controle houd wanneer iemand een relatie blijkt te hebben.
Nee, ik maakte er niks van dat het niet was. Jullie hadden gewoon beiden zin en dat hij een vriendin had, tja
Ik verwacht dat eigenlijk wel van de meeste vrouwen, niet van allemaal idd helaas. Is jammer, niet alleen voor de bedrogen vrouw in kwestie, maar ook voor de vrouw zelf. Het is toch sneu als je je tot een getrouwde of bezette man moet wenden...
Dit. Helemaal mee eens. Met die vrouw heb je niets te maken. Van je man had je meer mogen verwachten. Vooral omdat hij het 2 keer heeft gedaan meende ik te hebben gelezen.