Ben ik nou de enige hier die erg van Griekse muziek hou? . Ik ben er mee in aanraking gekomen door mijn vriend uiteraard die uit Griekenland komt en inmiddels ben ik er gekker op dan hijzelf . Hij vindt zijn muziek mooi maar de keuze die ik dan mooi vindt noemt hij 'gav gav muziek' . Mijn vriend is muziekleraar van origine. Zijn familie heeft in Griekenland een muziekschool dus het was de hemel voor me toen ik daar in terechtkwam. . Overigens hou ik sowieso van muziek uit die regio's. Ik benook helemaal gek van Zeljko Joksimovic (Servie). Meestal heeft men het hier over moderne muziek en hou me ten goede, ik heb een hele brede muzieksmaak. Ik vind alles mooi behalve Jazz. Maar de Griekse muziek maakt wel veel bij me los. Maar goed, ben benieuwd. Heb jij iets met Griekse muziek? Welke muziek is dat dan en hoe ben je er zo bij gekomen?
wij houden ook wel van griekse muziek, ook erg van griekenland dus het is meer als we daar zijn dat het er gewoon bij hoort, laatste keer (al een aantal jaar terug) waren we op lefkas en draaiden ze steeds een zelfde nummer dat zal wel in geweest zijn en dat vonden we een heel leuk nummer, ik zal het eens aan mijn vriend vragen of die het nog weet! verder niet bekend met de namen ofzo!
Ik ken geen Griekse muziek.. Misschien kun je wat tips geven? Dan kan ik eens gaan luisteren op You tube
Hier ook een griekenland fan (raakte zelfs zwanger van mn zoontje op kos ) en vind de griekse muziek ook leuk