Ben een beetje ongerust. .. Ben 16 weken nu en net na het plassen deed ik mijn broekje weer aan en ineens voelde ik dat het heel nat aanvoelde...ik kijken en er zat idd behoorlijk wat dunne afscheiding in en een natte plek...ik dacht gelijk het zal toch geen vruchtwater zijn? Ben gelijk droog ondergoed gaan aandoen zodat ik wel zou merken als er weer iets zou lekken. Dat is nu dik anderhalf uur geleden en het is droog en ben de hele tijd bezig geweest. Heb ook op mijn hand geblazen en dan verlies is ook niks. Zal het gewoon van de afscheiding zijn geweest?
Ik denk dat het gewoon wat afscheiding is geweest of misschien wat urine. zeker nu je gewoon droog ben zal ik me niet al te veel zorgen maken hoor
Kan van alles zijn... Heb het ook pas gehad, maar dan constant. Moest me paar x per dag verschonen. Maar het stroomde er niet uit ofzo, en hand trucje ook geprobeerd. Inmiddels is het minder en is het meer wittig geworden. Vk denkt ook gewoon dat het afscheiding is, dat komt nogal vaak voor tijdens de zwangerschap en kan soms erg dus zijn.
Ook ik heb helaas veel last van waterige afscheiding, schijnt heel normaal te zijn, maar wel erg onprettig