Vochtverlies

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door skimms, 6 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. skimms

skimms Actief lid

25 apr 2012
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben een beetje ongerust. .. Ben 16 weken nu en net na het plassen deed ik mijn broekje weer aan en ineens voelde ik dat het heel nat aanvoelde...ik kijken en er zat idd behoorlijk wat dunne afscheiding in en een natte plek...ik dacht gelijk het zal toch geen vruchtwater zijn? Ben gelijk droog ondergoed gaan aandoen zodat ik wel zou merken als er weer iets zou lekken. Dat is nu dik anderhalf uur geleden en het is droog en ben de hele tijd bezig geweest. Heb ook op mijn hand geblazen en dan verlies is ook niks. Zal het gewoon van de afscheiding zijn geweest?

2. kim90

kim90 Actief lid

8 okt 2013
    466
    174
    43
    Vrouw
    GGZ Verpleegkundige
    Zoetermeer
    Ik denk dat het gewoon wat afscheiding is geweest of misschien wat urine.
    zeker nu je gewoon droog ben zal ik me niet al te veel zorgen maken hoor :)

3. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Bloggen op weerzownmamablogger.wordpress.com
    Drenthe
    Kan van alles zijn... Heb het ook pas gehad, maar dan constant. Moest me paar x per dag verschonen. Maar het stroomde er niet uit ofzo, en hand trucje ook geprobeerd. Inmiddels is het minder en is het meer wittig geworden. Vk denkt ook gewoon dat het afscheiding is, dat komt nogal vaak voor tijdens de zwangerschap en kan soms erg dus zijn.

4. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Denk afscheiding, vanaf 12 weken voel ik dit ook lopen brrr

5. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Ook ik heb helaas veel last van waterige afscheiding, schijnt heel normaal te zijn, maar wel erg onprettig ;)

Deel Deze Pagina