Dames, doordat het bedrijf slecht loopt heb ik zojuist te horen gekregen dat ik de komende week geen werk heb. Ik wordt volgende week terug gebeld of ik per 1 november wer bij mijn werkgever aan de slag kan. maar is nog de vraag. Ik zat nog in mijn proeftijd.. Dames, hebben jullie tips om snl aan het werk te komen? liefs
Wat balen! Ik zou alles sites, uitzendburo's en andere plekken langsgaan die vacatures hebben. Ik heb eindelijk na lang zoeken een baantje gevonden en begin morgen. Ligt er natuurlijk ook aan wat je vooropleiding is en wat voor werk je zoekt. Ik heb zelf m'n prioriteiten enorm moeten bijstellen.
ik de nu 2 opleidingen, dus hoop over een tijd voor mezelf te kunnen beginnen. Ik zoek nu echt iets voor ernaast. Schoonmaak werk gaat denk ik niet voldoende verdienen
precies wat happynienja zegt. uitzendbureau's . regelmatig langs gaan ook bij de uitzendbureau's als je wat gezien heb. niet alleen reageren en inschrijven op de site. maar gewoon echt langs gaan dan weten hun dat j eserieus SNEL werk wil vinden. ik ben nu sinds 1 week echt langs uitzendbureau's gelopen steeds naar binnen gegaan. ik dacht dat met inschrijven en reageren op de site het genoeg was ( voorheen deed ik dat alleen maar via internet en alleen langs gaan als hun belden of ik even langs hun liep toevallig) . maar toen kreeg ik te horen, dat je vooraan in de lijst bij hun kwam voor werk te vinden als je blijft langskomen en op gesprekken komt als je iets gezien heb. Nu heb ik afgelopen maandag gereageert bij een uitzendbureau even naar binnen gelopen en gesprek gehad meteen, en nu kan ik volgende week al langs komen voor gesprek bij het bedrijf en proefdag draaien ! dus ik zou even die kant op gaan met je cv's verschillende bureau''s even binnen wandelen en inschrijven.
ja wordt volgende week. ga morgen wel via een studentenuitzendbureau een dagje bij landal greenparcs werken
Inderdaad langs uitzendbureau's gaan en open sollicitatie sturen. Daarnaast wil ik zeggen dat schoonmaken zo slecht nog niet verdient hoor . Ik heb 2 jaar schoongemaakt toen ik nog studeerde was 10uur in de week en verdiende daar meer in de maand mee dan dat ik 20 uur bij een callcenter zou werken .
Schoonmaak verdiend inderdaad echt niet slecht. Ik zelf ben in dienst bij Centerparcs bij de housekeeping en ik verdien beter als productiemederwerkster. En ik werk dan wel niet voor een uitzendburo.
Thuiszorg is eventueel ook nog een optie, ze zitten te springen om huishoudelijke hulpen en het verdiend niet slecht!! Succes ermee, hopen dat je snel wat vind!
wat balen zeg! hoop dat je snel weer wat vind. idd schoonmaakwerk misschien administratief/receptie werk? die zoeken ook nog weleens voor maar een paar uur in de week
schoonmaakbedrijven heb ik me bij ingeschreven. Op de supermarkten heb ik gereageerd ( en al een afwijzing) nu afwachten.... morgen kan ik 1 dag via uitzendbureau werken, in de schoonmaak ook. Verdien ik 50 euro mee.
Albert Heijn in bijv. Rheden zoekt nog een fulltime kassamedewerker en in Didam een fulltime verkoper. Of postbezorgen voor DHL? Noem maar wat hoor, s6 met solliciteren. Ik hoop dat je snel weer een baan vind. Liefs Wendy