En toen had je man een burn out

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door xxisoldexx, 2 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Goedemorgen dames,

Moet weer even mijn verhaal kwijt. Zoals ik van de week al schreef hebben/hadden mijn man en beste vriendin (tevens mijn buurvrouw) ruzie. Gister gingen ze het uiteindelijk omwille van mij het uit praten. Dat is totaal uit de land gelopen. Uiteindelijk is mijn man huilend op de bank gaan zitten en heeft hij gezegd het gevoel een burn out te hebben. We moeten straks bij de huisarts komen maar ik maak me toch echt grote zorgen om hem. Ik zit zelf met bekkeninstabiliteit dus ik kan hem niet veel werk uit handen nemen helaas. Iemand die dit heeft mee gemaakt?

2. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    O shit.. dat is idd onhandig nu. Al is er mocht het zo zijn niets aan te doen natuurlijk. Hopelijk valt t mee en voelt ie zich na een beetje rust wat beter...

sterkte bij de dokter!

3. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.423
    447
    83
    Limburg
    Hier heeft mijn man dan geen burn out maar wel een paar weken terug een TIA gehad waarvan hij ook nog niet 100% de oude van is. Oorzaak is (nog) niet gevonden.
    Hij werkt wel weer volledig maar is daarna wel heel erg moe en heeft ook vaker last van bijwerkingen van de medicatie die hij nu moet. Dus er komt ook veel op mij neer, hier ook bekkenproblemen, gelukkig geen instabiliteit.
    Hier gelukkig verlof zodat ik overdag af en toe wat kan doen, en niet alles in een keer. Maar het is heftig als je in een zwangerschap zo'n emoties te verwerken krijgt. Je bent al een en al hormonen en dan ook nog zoiets erbij dat is echt zwaar. Je stelt je zwangerschap toch iets anders voor.
    Gelukkig gaat het hier nu na de omstandigheden goed en wordt hij wel weer langzaam de oude.

4. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sjeetje, wat rot situatie. Ik heb het zelf niet meegemaakt. Lijkt me lastig pakket waarin jullie zitten. Zo'n ruzie is gewoon de druppel geweest.

Het is toch wel belangrijk dat hij probeert te zoeken waar het vandaan komt. Heeft hij ook een drukke baan?

5. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Panda, een tia?? Jeetje, ik dacht dat dat bij mannen van middelbare leeftijd voor kwam. Niet dus. Dat hij weer volledig werkt. Knap van hem.

6. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    We zijn net bij de huisarts geweest en die begrijpt dat ie er door heen zit. Hij verwacht dat het met rust beter zal gaan en hij heeft zich gelijk ziek gemeld. Ik hoop zo dat het snel beter met hem gaat want ik heb hem echt nodig:(

7. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Jeetje, sterkte meid!

Hoe is de relatie nu met je vriendin? Ze is ook je buurvrouw toch? Misschien dat ze er nu wat meer begrip voor heeft?

8. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Pff is moelijk hoor. Mijn man heeft vorig jaar 4 maanden thuis gezeten, ook met een burn out. Zelf was ik toen aan het afstuderen, en had elke dag migraine, kon verder ook niet veel thuis.
    Krijgt je man medicatie? Dat hielp bij mijn man heel goed, is natuurlijk verschillend voor iedereen.
    Wat ik heb gemerkt toen: gun je man zijn rust!
    Ik was nl in het begin (toen we niet wisten wat er was) nog zo van: nou ga eens even dit of dat doen enne dat ook nog, zit niet zo op de bank enz enz.
    Dat helpt dus niet.......

Nou heel veel sterkte.

Deel Deze Pagina