hoelang na iui ongesteld

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door toetie, 13 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    in mijn warrige hoofd ben ik vergeten de afgelopen maand te noteren leuk zo'n wandelend lek vergiet zijn ;)
    vorige iui afgelopen maand heb ik bijna elke dag wel last van mijn buik gehad na de inseminatie.
    nu zo goed als niet pff ben zo zenuwachtig.
    ik heb 1 mei de inseminatie gehad.

2. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    Ik was beide keren 2 weken later ongesteld.. Op donderdag inseminatie, 2 weken later op vrijdag ongesteld. Ik gebruik GonalF en Ovitrelle en heb daardoor een cyclus van precies 28 dagen..
    Succes met wachten!!

3. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    25-03 begonnen met spuiten van menopur
    8-04 inseminatie gehad
    18-04 ongesteld geworden (denk ik).
    29-04 echo
    01-05 inseminatie gehad.
    en nu afwachten deze maand kon ik zoiezo een halve week eerder beginnen met de inseminatie.

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Gewoon uitgaan van een gemiddelde luteale fase van 14 dagen.

1 mei + 14 dagen =15 mei testen.

Spannend dus! Hoop op positief nieuws!

5. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    dankjewel dames ja ik ben echt zenuwachtig
    de gyn had de zaadjes nog netjes aangesproken aangezien het de dag van de arbeid was moesten ze maar eens aan het werk gaan :p
    ik hoop het zo want deze keer hadden we opzich veel beter zaad als de vorige keer.
    maar ik merk dat ik ook gewoon een beetje ervan uit ga dat ik ongesteld ga worden een soort van bescherming voor mezelf herkennen jullie dat?

6. Lizzie0110

Lizzie0110 Actief lid

21 mei 2013
    121
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ toetie

Ik herken het wel, maar moet daarbij wel eerlijk toegeven dat ik het heel moeilijk vond. 1e wachtweek na IUI ging nog wel...2e is slopend, gezien ik ongemerkt toch ging zitten aftellen en op de symptomen -of het uitblijven ervan- ging letten. Overigens werd ik de na de 1e IUI na 13 dagen en na de 2e IUI behandeling keurig na 14 dagen ongesteld.

Deel Deze Pagina