Volgens mijn collega is door haar gyn gezegd dat een electrische sigaret met nicotine vrije cartrige wel in de zwangerschap gebruikt mag worden omdat je dan alleen waterdamp inhaleert en dus geen nicotine/teer en de andere troep die een echte sigaret bezit. Ik kan me dat toch niet echt voorstellen. Het zal vast "veiliger" zijn dan een echte sigaret waar die troep wel in zit (ben dus wel trots dat ze echte sigaretten niet meer rookt) maar helemaal veilig lijkt het me toch niet. Hebben jullie hier "ervaring/kennis" mee??
Lijkt mij dan ook gewoon waterdamp... Gezien het feit dat je (even ervan uitgaande dat je dat vaker doet) ook best naar de sauna mag (waar je evt. ook waterdamp inademt), lijkt me dat niet heel schadelijk...
Tja... ik heb dan gelijk dat "addertje onder het gras" gevoel Nou als het echt niet schadelijk is dan vind ik het heel knap van haar als ze dit volhoud. Ze is 22 weken en net een week aan de e sigaret (rookte hiervoor gewoon shag tijdens de eerste 21 weken).
Beter dat ze zo'n e-sigaret rookt, in plaats van het echte spul. Als zij daarmee van de shag af kan blijven ...