Ai wat zuur Ik heb m'n inboedel verzekering ook afgesloten voor 'buiten de deur' en weet ik het wat, heb al twee keer een nieuwe telefoon van ze gekregen ik zou morgen eerst ff de verzekering bellen, en dan hoop ik dat ze het vergoeden.
Arggg irritant is dat... Ik het met mijn telefoon gehad, die viel ook plat op de grond... Snik! Gelukkig was ie verzekerd en kostte het mij niks. Wij hebben ook unive inboedel en die verzekeren het wel, eigen risico van 50 euro.
EBay schermpje kopen en YouTube om te maken Appeltje eitje.... Voor en achterkant van de iPhone is al een paar keer stuk gegaan en dat is hetzelfde om te vervangen als de ipad.
Bij interpolis? Ik hier 1x nieuwe telefoon en laatst geld om mn scherm te laten repareren. Maar....in de huiskamer van je bank... Is niet buiten de deur. Dan moet ie toch minimaal in de tuin zijn gevallen
waardeloos inderdaad... Hier de 'mazzel' dat er maar één barst in mijn scherm zit en ik hem sindsdien alweer een maand of twee gewoon met barst gebruik, maar ik ken het baalgevoel...
Hebben we hier ook gehad. Toen we hem twee dagen hadden... Reparatie kostr 170 euro maar werd volledig vergoed