hoi dames rare tittel maar goed , ik weet niet precies waar ik het moet plaatsen of wat ik wil maar probeer het hier . ik ben aan de pil geweest voor 3 maanden maar door allerlei klachten op regenjasjes over gegaan . maar sinds 3 weken voel ik me heeeel raar (was laatste week van laatste pil strip) . ik droom heel vreemd en over zwanger zijn etc . heb een (pil)menstruatie gehad 5 dagen na laatste pil , dit was wel een vreemde menstruatie , 2 dagen slijm met helder bloed en 4 dagen minimaal oud bloed , was heeel weinig overigens kon het met inlegkruisjes af terwijl ik normaal gesproken half leeg bloed . Moet echt dubbel maandverband in (extra lang en dik) en nog een strandlaken onder men kont leggen . nu heb ik de laatste week een paar keer een druppeltje oud bloed verlies gehad maar verder niets . ik voel me zoo raar , opgeblazen , futloos , moe , draaierig , misselijk , al het eten steekt me tegen . ik wil alleen maar thuis bij men kleintjes zijn en liever geen vreemde in men huis . ik krijg meer het gevoel dat ik zwanger ben maar dit kan toch niet ?? iemand een idee ?
Waarom doe je geen test? Ik ken zat meiden die door de pil heen zwanger zijn geworden... Of misschien heb je last van je hormonen omdat je lichaam moet wennen aan de pil?
die 3 maand had ik veel last van hoofdpijn , heeeel chagrijnig , en nul komma zero libido maar laatste week van 3de strip dus bovengenoemde klachten men man vind testen onzin omdat ik gebloed heb
Pil + regenjasje + lichte pilbloeding = niet zwanger. Sorry, maar ik denk dat je niet zwanger bent. Ik heb destijds 17 jaar de pil geslikt. De ene keer had ik een heftige pilbloeding en de andere keer een hele lichte. Het blijft een pilbloeding immers. Ik was nooit zwanger. Ik ben wel benieuwd naar je test, maar het kan zijn dat je je zwanger voelt, omdat je graag zwanger wilt zijn. In dat laatste geval zou ik in overleg met je partner stoppen met de anticonceptie.
gelukkig negatief !! ben ik blij om een 4de kindje staat nu even niet in de planning pas over een 4 jaar . @be happy , ik ben met de pil gestopt na 3 maand omdat ik allerlei bijwerkingen kreeg . mss is het nu ontpillen wat ik voel . Ga metd e ha eens bespreken welke opties ac ik heb zonder heftige bijwerkingen