En toen lag ie in de vijver

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Storm, 20 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Storm

Storm Niet meer actief

Vanmiddag met de kids naar buiten. Mooi weer, hond mee, jongens op de fiets, dochter in de buggy. Langs het voetbalveld loopt een pad die een beetje omhoog loopt. Daar kun je met de fiets natuurlijk ook mooi vanaf crossen. Naast het pad is nog een vrij brede strook gras en dan heb je een vijver. De vijver ligt natuurlijk wat lager dan de rest. Terwijl de oudste nog nageroepen werd dat ie toch echt wel even moest oppassen voor zijn broertje die vlak voor hem aan naar beneden gesuist was, zagen we de jongste broeder aan het eind een bochtje maken, richting vijver gaan, stoppen en toen leek hij zich te herstellen. En ineens... rolde hij zo verder de helling af en verdween in het riet om de vijver. Mijn man was aan het filmen en terwijl ik mijn zoontje nog toe riep te moeten stoppen ging mijn man in draf richting vijver om zoonlief eruit te plukken. Gelukkig wordt de boel zo slecht onderhouden dat de kant van de vijver gewoon een drassig stuk grond is, maar nat word je er wel van. Dus met een nat pak en een grote grijns bij z'n vader onder de arm kwam hij weer uit het riet. Ik moest verschrikkelijk lachen toen ik dat koppie zag. Het filmpje is ook vreselijk lachwekkend. Het stopt net op het moment dat zijn fiets een meter van het riet af is.
    Gelukkig alles goed afgelopen dus is het ook wel om te lachen, maar zo zie je maar weer. Stond erbij en ik keek er naar. Een ongeluk zit in een klein hoekje.
    Ik heb nog steeds buikpijn van het lachen. Misschien had mijn bijna ex-zwager toch gelijk. Ik ben een heks.;)

2. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Nuvwil ik het folmpjevzien :D

3. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm hier laatst kinderfeestje in de speeltuin...
    Was nog niet koud begonnen of dochterlief werd gestoken door een wesp.
    Ouders in de stress.... Want tja.. Ze vond het toch wel erg vervelend.
    En ergens halverwege de middag (speciaal alle stukken met water ontweken) lopen ze langs een slootje..
    Meisje glijdt uit... Was maar 10cm water maar doordat ze uitgleed lag ze er in d'r geheel in.

Gelukkig waren de betreffende ouders niet heel boos en konden de ouders van het feestje er achteraf ook om lachen...
    Maar het is precies wat je zegt... Je staat erbij...

4. River Song

River Song Actief lid

23 jan 2013
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier de jongste: Er lag nog een grote plas en ze waren buiten aan het spelen.
    Grote zus fietst vrolijk door die plas, voeten goed omhoog houdend, en de kleine man erachteraan.
    Ging een hele tijd goed.
    Tot hij ineens midden in de plas zijn stuur omgooide en boem, daar lag hij op zijn zij in het water.
    Ik heb hem meteen op zijn voeten gezet en wilde met hem naar binnen.
    Zegt hij: nee, mama, fietsen ikke fietsen, niet binnen niet.
    :D Tja, ga dan nog maar even fietsen schatje.

10 minuten later gingen we toch naar binnen, omdat meneer niet omdraaide toen ik hem riep.
    Stond er nog best wat water in zijn laarsjes... Oeps!
    Maar meneer gaf geen kik, de stoere bink. :D

5. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Ik ook :p

Deel Deze Pagina