Pff ongelofelijk. Had zo gehoopt dat ik dit keer wat later zou bevallen maar lig nu alweer in het ziekenhuis. Gisteravond en vannacht heel veel harde buiken gehad. Vanmorgen bleek dus verkorte bmm. Heb al een beetje longrijpingsprik gehad en met weeën remmers wachten ze nog. Nu af en toe nog wel harde buiken.. bah heb al flink gehuild want oh wat ga ik mijn zoontje missen.. en hij mij.. Gelukkig heb ik een eenpersoonskamer. Maar pff wat baal ik. Ik hoop zo dat hij nog blijft zitten.. Zo dat moest ik even kwijt
Ooh meis wat vervelend Hopelijk blijft je uk nog even lekker veilig bij je zitten! Klets lekker van je af, kan me voorstellen dat je vreselijk baalt en je kleine mannetje mist! Heeeeel veel sterkte en ik duim voor je!
Verdorie het zit je ook niet mee, heel veel sterkte gewenst en hopelijk blijft je baby nog een aantal weken zitten. En dat je je zoontje gaat missen is logisch, dat vond ik ook 1 van de moeilijke dingen toen ik voor de 2e keer mama werd dat je soms keuzes moet maken voor de 1 en dat dat niet leuk/moeilijk is ivm de andere. Virtuele knuffel voor jou.
Ja frannie ik lees jou topic ook mee! Heb inderdaad geluk met de kamer. Maar mag hier niet voor 32wk bevallen. In de het andere zh ben ik al bevallen en dat is me niet bevallen Een lange tijd is aangebroken
Ben je wel in de buurt van een zh waar dat wel kan? Voor 32 wkn was het academische ziekenhuis de enige optie voor mij qua veiligheid.
Fairytale ik schrik me een hoedje!!! ik hoop dat je het nog een aantal weekjes kan trekken... ik duim voor je ! knuffel!
Oh nee meid,, wat klote!!! Had je dat de vorige keer ook?? Wat lijkt me dat vreselijk om je kleine mannetje te moeten missen.. Moet je tot de bevalling daar blijven?? Is je mannetje nu naar je ouders ofzo?
Verd****** meid!!! Kleintje, blijf alsjeblieft nog even veilig waar je zit! Sterkte meis, ik denk aan jullie
AH nee toch Fairytale. Heel veel sterkte en hopelijk blijft je mannetje nog mimimaal een week of 4 veilig bij je... Denk aan je, dikke knuf!
Bedankt allemaal! Heb net te horen gekregen dat ik blaasontsteking heb. Hopelijk ligt het daar aan. Iemand ervaring mee? Krijg toch een beetje hoop! Nu antibiotica en afwachten.. Voor nu ga ik lekker slapen. Ben super moe vd vorige nacht