Hallo, Zooo wat opeens een onzekerheid en spanning. Toch maar even hier een berichtje. Situatie: mama van 3 kids ( bijna 4, 2,5 en 1) Ik slikte de minipil. Ab kuur gehad en ik ben gestopt op 14 november. Op 5 december onveilige gemeenschap gehad. Sinds gistermiddag wat bruine afscheiding en een drupje rood bloed. Nog steeds wat minimaal, meer is het niet geworden. Ben ik mezelf gek aan het maken? Zou het kunnen zijn dat dit innesteling is? Of kan het zijn dat 1e dag van menstruatie gewoon erg weinig bloedverlies geeft. Wanneer zou ik kunnen testen? Alvast dank voor het meedenken... Gr jessica
Ey Jessica we lopen zo gelijk ongeveer. Ik heb op 16/11 mijn laatste menstruatie gehad en 7 december mijn eisprong gehad ik zit vandaag op 9dpo en heb vandaag licht positief getest. Ik denk dat je ook al vandaag of morgen kan testen.
Het zou van een innesteling kunnen zijn. Zelf heb ik dit 2x op dag 10 (11 en 12) dpo gehad bij mijn zwangerschappen. Maar het kan natuurlijk ook een aankomende menstruatie zijn. Als je ei op 5 dec. geweest is zit je nu op 11 dpo, ik zou morgen ochtend een testje wagen.
Ik kan niet slapen dus ben na de geboorte van Mn zoon 1,5 jaar geleden maar weer eens hier aangemeld. Hier 19 nov eerst dag laatste menstruatie. 7 dec wss eisprong Ivm ziekte 6 dec voor t laatst geklust... Morgen 10 dpo en eerste test wagen... Wat was je uitslag?
Denk eerder aan een ovulatiebloeding of aan je eerste natuurlijke menstruatie na pilstop. Men denkt om de een of andere reden dat innestelbloedingen standaard plaatsvinden ofzo, terwijl dat juist niet zo is. Het komt vaker niet dan wel voor.