Hoi Dames, Vanmiddag om 15:00 zijn mijn vliezen gebroken maar heb nog steeds geen weeen:x Hoelang duurde dat bij jullie? Liefs
hallo mambo87 Mijn vliezen zijn zaterdagavond om 20:00 gebroken en vannacht om 00:00 kreeg ik weeen, onze dochter is om 7:15 vanmorgen geboren. Dus het kan even duren, wel even aan je vlos doorgeven... Liefs
Bij mij braken de vliezen om 16.20 en zo rond 19.00 begonnen de weeën. De volgende morgen is Jasmine geboren. Ik hoop voor jou dat de weeën snel op gang komen en dat je jullie kleintje snel in de armen mag sluiten. Veel succes met de bevalling!
bij mij zijn middernacht 03.00 uur de vliezen gebroken, ik kreeg toen ook rond half 4/04.00 uur weeen, wel heeeeeel onregelmatig, smiddags rond een uur of 1 werden ze heftiger en regelmatiger, maar echt regelmatig kwamen ze pas tegen 18.00 uur door middel van weeenopwekkers
Moet om half twee in het zkh zijn! Want er is nog geen wee te bekennen En wilde zo graag thuis bevallen! Weten julie of het altijd zo is dat je nog een dag moet blijven na de bevalling als je vliezen zolang gebroken zijn? Liefs
06.20 vliezen gebroken +/- 07.30 uur eerste wee 09.52 uur Thije geboren Succes in het ziekenhuis! Geen idee of je dan lang moet blijven eigenlijk... Misschien is je kindje er nu al wel?
De nacht van dinsdag op woensdag om 2 uur braken mijn vliezen donderdag ochtend half 6 begonnen de weeen.Moest woensdagavond wel in het ziekenhuis blijven.
Hoii, Mijn vliezen braken om 11 uur savonds, volgende dag om ongeveer 9 uur kwamen de lichte weeen, en die avond om 9 uur bevallen! Succes