En toen stond er wildvreemde auto bij ons op de oprit.

Discussie in 'De lounge' gestart door Kletskoek, 28 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anne09

Anne09 Fanatiek lid

11 aug 2011
    1.291
    57
    48
    Wat bizar! Sommige mensen zijn gewoon te asociaal voor woorden.
    Ik zou ook je buren er op aanspreken dat als ze iemand inhuren om te klussen dat hij geen overlast in de straat moet veroorzaken!

2. Supi

Supi Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.523
    8
    38
    Noord-Holland
    Even je fiets of iets anders persoonlijks op je oprit zetten, als hij morgen weer komt en dat verplaatst dan komt hij een persoonlijke eigendommen en komt de politie wel geloof ik :D

3. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Echt hoe bedenkt zoiemand dit?? Ik zou ook vreselijk boos zijn op die reactie. Waar haalt ie het lef vandaan? Morgen idd een bordje met verboden toegang voor onbevoegden kopen en op de oprit hangen!

4. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Ongelofelijk wat een verhaal :O Kan me goed voorstellen dat je hier ontzettend kwaad om zou worden pff...

5. Meril

Meril Bekend lid

3 mei 2008
    671
    0
    0
    Hier hetzelfde ja, volgens ons is het echt wel duidelijk dat het privé parkeerplaatsen betreft, met een brievenbus ernaast, maar sommige mensen presteren het idd om heel onschuldig te zeggen dat ze dat echt niet wisten....

Kan er ook slecht tegen hoor en zo vaak gebeurd het gelukkig niet maar toch...altijd blij dat vriendlief op dat moment niet thuis is want die zou uit z'n stekker gaan!

6. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Wazig figuur zeg:x

7. Chubbie

Chubbie Actief lid

28 feb 2013
    470
    0
    16
    Arnhem
    Zo wat een mafkees zeg!
    Echt niet normaal!

8. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Ik had een foto van zn auto/met naam/ kenteken op FB geplaatst.
    Leuke reclame voor zijn zaak.
    Wat een sukkel joh!

9. Minerva

Minerva Niet meer actief

Bijzonder asociaal! Hoe gaat zo'n man door het leven, vraag ik me dan af.... Dit zal wel niet zijn enige vreemde karaktertrekje zijn....?

Morgen gelijk je oprit afzetten of bordjes ophangen die verwijzen naar het wetsartikel van devilschase. Dan heb je wel degelijk redenen om er iets aan te doen!

10. Lutchiana

Lutchiana Niet meer actief

Ik reed m toch mooi klem maffe streken ba ba

11. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ik heb echt met open mond zitten lezen... Wat een mafkees :$;)
    Mocht hij het nog een keer doen dan zette ik hem klem en kwam hij een er een week niet meer weg :p

12. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    deze!!!

13. Cynthia1978

Cynthia1978 Bekend lid

26 sep 2007
    527
    0
    16
    Den Haag
    Precies!:$

14. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    En dan met de woorden: goh, ik dacht dat je overal mocht parkeren. Dat is toch normaal :(

15. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Zo dat was de 30 pagina's teruglezen meer dan waard. Wat een vent joh!!! Echt bizar. Wel heel bijzonder dat de politie hier niets aan doet.

16. ook hier met verbazing gelezen wat een lef!!

hier hebben we een auto vrij stukje dus wij parkeren even ietsje verder weg, maar hebben 9 huizen blok en 10 parkeerplaatsen helaas vinden de buren het normaal 3 auto's neer te zetten dus wij als enigste met een klein kindje die het verst wonen moeten maar zien hoe we thuis komen , heb er al een aantal keer wat van gezegd, en een werkbus van het hoekhuis tegen over de parkeerplaats klem gezet!!
    je moet eens zien hoe snel die ineens de twee andere auto's weg kon halen, ik had serieus mijn auto er laten staan tot ik weer weg moest de volgende dag nadat ik had uitgeslapen :D

maareh mag hopen dat hij het geen tweede keer doet toch ??
    en ander maatregelen nemen, bandjes leeg laten lopen , en natuurlijk weten jullie van niks, joh we zijn de hele dag werken geen idee ... gheghe

17. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Dat hebben wij ook een keer gehad, kom je thuis op nieuwjaarsavond staat er een wildvreemde auto op de oprit.
    Hmz....snel klaar mee, ik parkeerde mijn auto erachter, de eigenaar van die vreemde auto moest dus eerst even bij ons aanbellen om zijn auto weg te krijgen.
    Gelukkig voor hem kon ik niet openmaken en deed mijn vriend de deur open.
    En mijn vriend is niet echt een brutale tegenover vreemden dus die deed heel vriendelijk mijn auto weg zetten.
    Als ik de deur had geopend had ik die man wat anders gezegd.

En je mag gerust de politie bellen ervoor.
    Diegene die daar zijn auto parkeert is in feite in overtreding.
    Dan wordt zijn auto mooi afgesleept als ie hem niet op tijd weg zet.

18. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Whaha wat een idioot!,

19. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Waanzin dit! Het is dat jullie je eigen auto daar hebben staan anders een zooi spijkers 'laten vallen' op de oprit... kuch kuch..

dat doe je natuurlijk niet want je wilt ook gewoon geen gezeik.. maar sommige mensen lokken zulk gedrqg wel soms uit..
    Volgende keer zou ik gewoon de politie bellen dat ze iig op.de hoogte zijn. Die man is iig gewaarschuwd.. en dan je auto erachter zetten en vooral de deur niet open maken als hij aanbelt. Doet hij moeilijk zal ook de politie sneller komen omdat jullie al melding hebben gemaakt.. en ze kunnen echt niet weigeren te komen als hij boos zou zijn en jullie je bedreigd voelen..

Bah.. hij lokt bij mij echt boosheid op en dat heb ik niet snel.. maar ik ben erg gehecht aan mijn privacy en zo ook dus aan mijn tuin waar ik geen veemden wil vinden en dus ook geen vreemde auto's.

20. soeza

soeza Niet meer actief

Ben ik nou echt de enige die jullie reacties behoorlijk overdreven vind?! :)

Tuurlijk is het (ontzettend) vervelend als iemand anders zijn auto op jouw oprtit zet, maar om nou gelijk de politie te bellen/zijn auto moedwillig te willen vernielen/ welke wraakactie dan ook :$

Deel Deze Pagina