Mijn ouders hebben dit probleem vaak gehad. Zij wonen naast een tandarts waar ook nog een ander bedrijfje in zit en maar 3 parkeerplekken. Maar 50 meter verder zit de supermarkt met een grote parkeerplaats en 100 meter verder zit de parkeerplaats van het dorpshuis. Zetten ze de auto bij mijn ouders neer... Leuk thuiskomen met een auto vol boodschappen. Nu staat er een bordje met PRIVE en is het gedonder afgelopen. Zelf parkeer ik liever 2 straten verder dan dat ik bij iemand op de oprit ga staan of een uitrit blokkeer. En lopen is ook nog eens gezond
Waaaaah, tmoet niet gekker worden! Ik zou dit hele topic uitprinten en achter zn ruitenwisser plakken. Nogal asociaal dit!
Hmmmm, ik vraag me af... zou hij zwart werken? Als je hem kunt naaien, kun je dat doorgeven. Of je zegt de volgende keer tegen hem, dat je de politie gaat bellen, als hij zijn auto nog een keer op iemands oprit zegt, inclusief die van de buren, overburen, etc. Zegt ie iets van: "Daar komen ze niet voor," dan zeg jij: "Maar voor het zwartwerken wel!" Oh... Niekepiek had dat ook al bedacht
Ohja of een grote container huren en op zijn oprit laten zetten. Of beter nog: vóór zijn oprit, als zijn auto nog op zijn oprit staat.
Tjsss, lekker aso zeg! Ik heb een paar jaar tegenover een basisschool gewoond en daar had ik heel vaak dat ouders hun auto op of voor onze oprit zetten, heel irritant. Vooral omdat op 50 meter afstand genoeg parkeerplaatsen waren, maar ja, dan moeten ze iets verder lopen hè, dan word je moe. We hebben er zo vaak wat van gezegd, ook onze buren, maar meestal kreeg je alleen een grote bek of een middelvinger. En dan stond die auto er ook geen drie minuutjes, maar soms wel een half uur...Joost mag weten wat die ouders ondertussen deden.
Wel leuk de beredenering van die vent.... als iemand er toch geen gebruik van maakt mag je er wel gebruik van maken. Heeft hij geen leuke tuin? Kan je van de zomer lekker in zijn tuin gaan zitten terwijl hij aan het werk is, hij maakt er toch geen gebruik van. En als we toch bezig zijn... dat koude biertje in de koelkast, drinkt hij toch niet terwijl hij aan het werk is en en en en en Belachelijke beredenering van die man, zo werkt de wereld (gelukkig) niet.
Nee het is rustig hier. Ik kwam hem vandaag toevallig tegen in de supermarkt met zijn vrouw en hij zei net iets te hard: daar heb je dat mens! Ik heb er maar om gelachen. We staan hier boven en gaan de discussie ook verder niet meer aan.