Ja of niet?! Is onze grond daar zet je toch niet zomaar even je auto neer. Zou de politie hiervoor komen? Ik weet niet hoelang hij er al staat. Motor voelt iig koud.
Zoals velen hierboven..ik zou mn auto er stijf achterzetten, dat ie echt niet zo maar weg kan...tmoet niet gekker worden!
Je eigen auto erachter zetten. Dan moet de eigenaar aanbellen om z'n auto weg te kunnen halen. En dan heb jij natuurlijk net de sleutel niet en is je man nog niet thuis Hebben mijn ouders eens gedaan omdat de buren altijd hun bezoek daar lieten parkeren.
Zoals anderen ook al zeggen, je eigen auto er achter zetten. Dan komt die vanzelf wel aanbellen hoor, als diegene weg moet. En dan direct aanspreken. Of de politie bellen, misschien slepen ze 'm weg?
Zo, dat is brutaal én irritant... Zoals al zo'n twintig keer voor mij gezegd, zeg ik ook: klem zetten!
Ik ga inderdaad mijn auto er even achter zetten. Ik ben dan zo'n muts die hem verderop in de straat zet.
Ik zou wel m'n auto ervoor zetten maar de politie bellen gaat me iets te ver... dat zou ik niet meteen doen.
Misschien een arts met een spoedgeval die even snel zijn auto kwijt moest? Haha ja kweenie, zeg ook maar wat. Maar wel irri hoor.
Naja ik snap het wel, je bent natuurlijk overdonderd en dan "oke ik zet mijn auto wel ergens anders dan.." maar idd klemzetten! En dan maar wachten van wie dit geval is.
Wat de rest ook al zei, je eigen auto erachter zetten. Zo moet hij wel aanbellen omdat hij anders nier weg kan, kun je meteen een gesprekje aangaan
politie doet daar niks aan,wegslepen is op eigen kosten.Hebben het ook wel eens gehad... Was toen visite van de buren die dat deed, heel aso. idd auto er achter zetten