Raar hoor...... Ben wel benieuwd wat de eigenaar uiteindelijk voor een verklaring heeft...... Misschien is die gene wel hals over kop met iemand naar het ziekenhuis.... Of is er altijd voldoende plek om te parkeren in jullie straat?
Ja wij wonen in een klein dorpje in een rustige woonwijk. Er is hier in de straat voldoende parkeerplaats.
Gevonden staat bij gestolen nee. Maar hoe snel worden deze gegevens aangepast als hij bijvoorbeeld vandaag is gestolen?
Maar de politie kan toch achter iemands gegevens komen door middel van het kenteken, (naam en adres) of doen ze dat niet in deze situatie. Vind het ook maar erg krom dat politie hier niets mee doet. Dus ieder willekeurig wezen mag van alles op je erf droppen?
Mij is altijd geleerd dat je niet voor een inrit of een uitrit mag parkeren. Dus mij lijkt dat je ook niet OP de in/uitrit mag staan. Nou ja dan zou ik m de oprit afduwen en dan de politie bellen.
Artikel 22 Wanneer een erf niet is afgesloten, mag ieder er zich op begeven, tenzij de eigenaar schade of hinder hiervan kan ondervinden of op duidelijke wijze kenbaar heeft gemaakt, dat het verboden is zonder zijn toestemming zich op het erf te bevinden, een en ander onverminderd hetgeen omtrent openbare wegen is bepaald.
Man en buurman zijn terug, bij ons in de straat weet niemand van wie de auto is. Ik ga nu de kinderen in bad doen en dan de straat achter ons ondervragen. Levert dat niets op gaan we weer de politie bellen. Dan moeten hun maar achter de gegevens aan van de eigenaar.
pff wat een gedoe zeg, ik zou zeggen als je man en de buurman de auto dan toch van de oprit afzetten zou ik hem een paar straten verderop ergens neer laten zetten zodat de eigenaar als ie terug komt de auto mooi kwijt is, is ie nou helemaal betoeterd haha
Ik heb werkelijk waar nog nooit zoiets vreemds meegemaakt. En je zou denken dat het simpel op te lossen is. Maar het blijkt nog echt lastig te zijn. Echt ik begrijp het gewoon niet. Wie doet er nu zoiets?!
Het is wel een mooi verhaal zo haha En denk dat als jullie de auto zelf wegslepen dat diegene ook niet zo snel z'n auto bij jullie op het erf zal zetten Ik ben zoooo benieuwd wat nou de reden is dat iemand dat doet! Hoop dat er snel iemand komt opdagen
Haha ja ze hopen op iets spannends. Maar ik heb niets spannends te melden. Ik weet net zo weinig als jullie.