Ben voornamelijk benieuwd hoe het afloopt! beetje raar verhaal dat iemand z'n auto de hele dag op een oprit plaatst die niet van hem/haar is... Erg benieuwd naar het excuus!
Echt vaag zeg! Ben benieuwd hoe dit afloopt. Vind het idee van de auto een paar straten verderop zetten wel erg grappig
Raampje ingooien.. van de handrem af. In de vrij en dan een paar straten verder duwen... als de Eigenaar komt gewoon zeggen dat hij de auto mag zoeken
Hier is het ook het onderwerp van vanavond. VL zegt, ik zou de auto ook zeker met een buurman 2 straten verder duwen. Kan ook een dronkaard zijn, die dacht dat hij er woonde en toen alsnog weg is gaan lopen zonder auto? En nu alsnog thuis is geraakt en zn roes uitslaapt. Of een dement persoon? Je gaat toch van alles bedenken, bizar zeg.
Klinkt leuk maar die auto zal vast niet in zn vrij staan. En dan nog is het niet te doen om een auto dan weg te slepen. Er zit niemand achter het stuur dus dat zal er niet zonder deuken vanaf komen En dan nog de eigenaar. Die kan de ts dan nog aanklagen voor stelen, vernieling enz.
wat raar dat de politie niks wil doen hier staan/stonden ze met regelmaat voor onze oprit en hier schrijven ze gewoon een bon uit nou hebben wij wel een bordje hangen met uitrit vrijlaten nadat er meerdere keren gewoon voor de oprit werd geparkeerd Bekijk bijlage 374268
Mooi op facebook zetten....van wie is deze auto op onze oprit met kenteken erbij....wie weet meld iemand zich dan die de auto herkend! En zoveel mogelijk delen natuurlijk.
Auto zal jammer genoeg niet zomaar in z'n vrij staan. En al zal dat wel zo zijn, dan staat de auto straks midden op de weg omdat je niet sturen kan omdat de deuren waarschijnlijk op slot zitten. Ik dacht dat de politie altijd wel in contact kon komen met de eigenaar? Misschien heeft de auto pech gekregen en de bestuurder in kwestie dacht dat dit misschien de beste oplossing zou zijn? Ik ben benieuwd wat er uiteindelijk uitkomt!
Wat aso zeg! :x En jammer dat de politie wederom niks doet ermee. Ik had m'n auto er mooi achter gezet en kenteken auto genoteerd. Oh wee als er ook maar 1 kras op de bumper zat!
ja maar als er nou geen bewijs is dat die auto daar heeft gestaan ach ik vond het wel een leuk idee als die eigenaar zn auto kwijt was hahaha heb waarschijnlijk te veel fantasie
Vreemd genoeg hebben wij dit ook al een keer gehad. Man komt thuis van de late dienst en kan de auto niet op ons oprit zetten omdat hier een vreemde auto staat (met duits kenteken). Wij hebben toen ook in de straat geparkeerd, eigenaar niet te traceren en 2 uur later was die plotseling ook weer verdwenen. (wij hebben vanuit ons huis geen zicht op ons oprit die aan de zijkant van ons huis zit). Achteraf dom we hadden gewoon onze auto erachter moeten zetten en ze zo af te dwingen om in ieder geval bij ons aan de deur te moeten komen als ze weg zouden willen.
Nou, ik ben wel benieuwd hoe dit afloopt hoor.....raar dat iemand daar zijn auto zo maar neer zet.......als iemand dat bij ons probeert gaat het hek dicht en met een verdomd goed excuus krijgt ie hem weer mee
dat meen je niet Devilschase, bijzonder eigenlijk! hier ook vaak gehad van de mensen die naast ons aan het werk waren, de hele dag dus en meerder auto's plus die van de klanten. keer op keer boos opgebeld en ze hebben een parkeerterrein aan laten leggen
Ik begin me af te vragen if het geen kwaaie jongensstreek is, sloopauto bij mensen droppen??? Maar ehm kan je 'm niet te koop aanbieden? Gratis per direct af te halen, sleutel ontbreekt je mag 'm houden. Staat immers op jullie erf
ik zou ook des duivels zijn. is toch jouw oprit. vind het heel asociaal bedoel ook al is het een drukte met parkeren dan nog niet op iemands oprit!
Ik zou gewoon je auto erachter laten staan, laat ze maar uitleggen En na 21:00 bel eruit trekken, laat ze dan maar nachtje wachten