Gelukkig dat de situatie na vannacht weer wat stabieler is Tienn. En vraag desnoods het verplegend personeel van je man om een maatschappelijk werker of psycholoog van het ziekenhuis in te schakelen. Vanavond om 8 uur zal ik een kaarsje voor je man branden. Wie van de meelezers doet er mee?
Echt doen hoor, die professionele hulp inschakelen! Zie dat niet als een zwaktebod, integendeel. Het is juist sterk om hulp te vragen en onder deze omstandigheden niet meer dan normaal. Je steeds maar goed houden en bij niemand je helemaal kunnen laten gaan vreet nog meer energie en is echt gewoon heel ongezond. Je mag mij altijd pb sturen als wat meer over mijn persoonlijke achtergrond wilt weten. Ach die kleine mannetjes ook nog, wat een verdriet. Ik ken jullie niet maar leef echt ontzettend met jullie mee. Leef voorlopig maar even van uur tot uur dat maakt het misschien nog net te doen, heel veel sterkte nogmaals.
Sterkte! Vergeet ook niet om goed voor jezelf te zorgen, en wat al eerder gezegd is: vraag hulp als je er nodig hebt.
Ik heb er geen woorden voor, wil je alleen heel veel sterkte wensen! Wat moet jij het enorm zwaar hebben op dit moment!!
Wat een nachtmerrie meid! Ik lees net he hele verhaal. Wil je heel veel sterkte wensen. Ik brand vanavond een kaarsje voor jullie gezin!
Wat lief! Bedankt iedereen.. Wat betreft de professionele hulp; jullie hebben gelijk. Vanuit het ziekenhuis werd het al aangeboden, dus ik regel het zo snel mogelijk. Door alles leef ik in een soort roes..net alsof ik me verdoofd voel. Kan het niet uitleggen. Dan is het fijn dat er mensen zijn die je even wakker schudden, dank daarvoor.
Die roes is heel normaal in perioden van stress. Daardoor gaat er ook een hoop langs je heen waardoor je je beter staande kunt houden. Is een overlevingsmechanisme van je psyche. Goed dat het ziekenhuis professionele hulp heeft aangeboden. Die steun kun je wel gebruiken.