Wat heftig! Heel begrijpelijk dat je het nu niet meer weet. Wat hier al genoemd wordt, neem praktische hulp aan. Neem ook contact met je huisarts op, zodat die op de hoogte zijn van jullie situatie. Misschien hebben ze bij de huisarts of ziekenhuis nog praktische tips. Je kunt ook bij het ziekenhuis navraag doen naar een psycholoog, zodat je even je verhaal kwijt kunt aan een neutraal persoon. Heel veel sterkte!
Jeejtje wat vreselijk voor jullie!! Ik heb verder geen tips, wilde dit topic niet weg klikken zonder te reageren. Heel erg veel sterkte!!
Het is al veel gezegd maar pak de hulp die geboden wordt aan, van eten koken tot oppas. Wees niet bang dat je iemand tot last bent. Mensen vinden het in zo'n situatie fijn om te helpen. Vorig jaar een ongeluk van dichtbij bij meegemaakt en de schoondochter geeft toen een groepsapp aangemaakt van alle mensen die meeleefden. Daar zette ze de updates van de situatie op. Zo hoefde haar schoonmoeder niet steeds iedereen te bellen, berichten te sturen of daar alleen maar aan te denken... Heel veel sterkte!
Oh wat afschuwelijk. Ik heb niet echt tips voor je maar wil je wel veel sterkte wensen. Ik hoop dat alles goed komt en dat deze nachtmerrie snel zal eindigen.
Heel veel sterkte. Welke regio woon je? Mocht je nog praktische hulp nodig hebben doe ik dat met liefde.
Wat vreselijk zeg. Ontzettend veel sterkte en kracht toegewenst. Zoals hierboven allemaal genoemd.. denk aan jezelf en je kind(eren). Idd vraag hulp en accepteer alle hulp die je kunt krijgen. Leg t naar leeftijd eventueel uit, zoals ook al gezegd. Hopelijk knapt je man weer helemaal op en laten jullie deze ellende zo snel mogelijk achter je!!
O wat vreselijk! Geen wonder dat je het allemaal niet meer weet. En neem ook de ruimte om dat tegen mensen te zeggen hoor! Doe je niet sterker voor dan je bent! Lieve help wat zul je kapot zijn.
Heel veel sterkte ik hoop dat er voldoende mensen zijn om je te helpen misschien tijdelijk iemand bij je laten logeren om te helpen met de kids en eventueel huishouden?
Och jee wat vreselijk, wil jou en je kinderen heel veel sterkte wensen. Hoop van harte op het beste voor jullie.. Dikke diggie knuff
Jeetje wat heftig!! Mijn tip is opschrijven, dingen zoals je gevoel, je gedachtes, maar ook dingen die je verteld worden in het ziekenhuis. Leg een schriftje bij je man op de kamer ( als dat mag ) zodat je ook daar al dingen op kunt schrijven. Ook helpt het je misschien later voor de verwerking van deze heftige en hectische tijd. Hoop dat je er wat aan hebt! Heel veel sterkte!!
Heel veel sterkte, pak alle hulp aan die je aangereikt krijgt. En idd praat je gevoelens met iemand krop het niet op hoor!
Wat een nachtmerrie! Je zult in de survivalstand staan op dit moment. Veel is er al gezegd over hulp aannemen. Dat kan ik je aanraden en anders inderdaad vragen. Ik kan uit mijn ervaring op een ander levensbedreigend gebied mijn tip geven om het informatieclubje zo klein mogelijk te houden. Anders ben je de hele dag bezig updates te geven en te reageren op mensen. Je kunt je tijd, aandacht en liefde op dit moment beter aan je man en kinderen geven. Als het lukt, probeer wat te schrijven. Het is later moeilijk terug te halen hoe je je voelde, ongeacht hoe het afloopt. En uiteraard hoop ik voor je dat het goed afloopt. Ik raad aan om open te zijn naar je zoon en andere twee kinderen, hoe jong ook. Ze voelen je onmacht, verdriet en zorgen. Door te praten maak je het open. Mijn meiden beginnen er nu nog steeds uit het niets over, als zij er aan denken. Ze voelen en weten dat ze alles mogen zeggen. En ja, die vragen zijn soms heel confronterend. Maar ik ben heel blij dat wij het zo hebben aangepakt en denk dat het goed is voor hun verwerking van een hele heftige tijd. Heel veel sterkte en een dikke knuffel
Ik sluit me aan bij de talloze tips van mijn voorgangers. Ik wens je vreselijk veel sterkte in deze afschuwelijke tijd. Ik hoop met heel mijn hart dat het de goede kant op zal gaan.