Wat vreselijk...woorden zeggen weinig nu......maar niks zeggen Kan ik ook niet...Ik wil je veel sterkte wensen!
Ik ken jou en je gezin niet, maar ik leef met je mee. Niet dat je daar veel aan hebt maar ik hoop dat je weet dat velen hier op het forum aan je denken en dat je je daardoor een heel klein beetje gesteund en gedragen voelt. Heel erg veel sterkte.
Wat vreselijk!! Woorden schieten te kort.. Je ergste nachtmerrie, vreselijk en zo oneerlijk!! Ik wens jullie ongelofelijk veel sterkte en kracht toe. Pak alle hulp die je kunt krijgen meid. En probeer de laatste momenten bewust met hem te zijn. Pff.. nogmaals veel sterkte en kracht toegewenst voor jou en je mooie kindjes!!
Wat een ontzettend verdrietig bericht. Dat is een bericht die je nooit hoopt te krijgen. Ik wil je heel veel kracht en sterkte toewensen!
Ik zie pas net dit topic. Pff wat een verhaal. Zo leef je een fijn en gelukkig leven en geniet je volop van je kinderen en zo leef je in een hele slechte film. De enige tip die ik heb ik schrijf alles op. Mijn vader heeft dit jaar op de IC gelegen. Gelukkig gaat het met hem weer de goede kant op, maar wij hebben alles opgeschreven en dit heeft ons zeker geholpen.
Wat een verschrikkelijk bericht. Ik wil jou, jullir kindjes en alle geliefden om jullie heen heel veel sterkte wensen in deze verschrikkelijke tijd. Knuffel