Heel veel sterkte voor jullie gezin..... wat een vreselijke situatie. Hopelijk komt alles gauw weer goed. Knuffel
Oh wat verschrikkelijk. Heel veel sterkte TS. Hopelijk heb je mensen in de omgeving die je met praktische zaken (huishouden e.d) kunnen helpen. Mocht je bij mij in de buurt wonen wil ik wel komen helpen.
Als al die vragen je teveel wordt; Iedereen leeft met je mee en wil graag continue alles weten. Laat 1 iemand in je vriendenkring de contactpersoon voor je vrienden zijn, zodat jij niet continue iedereen hoeft te beantwoorden. En voel je je vooral niet schuldig! Heel veel sterkte
Heel veel sterkte ts! Ik weet gewoon even niet wat ik moet zeggen.... Wat lief dat sommige bereid zijn je te hulp te schieten. Als ik de mogelijkheid zou hebben, had ik het ook zeker gedaan! Wil je wel een dikke digiknuf geven! Hopelijk komt alles weer goed...
Vreselijk! heel veel sterkte!!! Als je in de buurt woont, en ergens hulp mee nodig hebt.. kindjes, boodschappen, huishouden wat dan ook.. Ik wil je best helpen!
Wat afschuwelijk! Ik kan geen andere tips bedenken dan dat de anderen al hebben gegeven. Ontzettend veel sterkte wil ik jullie wensen de komende tijd. Geen woorden voor.
Ik wil je heel veel kracht, sterkte en liefde toewensen. Wat moet dit verschrikkelijk voor jullie zijn. De meeste tips zijn al gegeven. Accepteer hulp van anderen en durf er ook om te vragen. Denk aan je en blijf je topic volgen in hoop op goed nieuws
Jeetje wat heftig. Het enige waar ik op kan komen is om alle hulp aan te pakken die geboden word. Ontzettend veel sterkte gewenst meid.
Wat heftig! Je kindjes, je vriend en jij zijn de enige die nu belangrijk zijn! Vraag hulp voor praktische zaken en waar je het verder nodig hebt en laat dingen liggen die er nu niet toe doen. Misschien is het handig om een vriend/familie lid aan te stellen om anderen op de hoogte te houden. Ik kan me voorstellen dat, hoe lief bedoelt ook, je geen puf hebt om steeds maar weer dezelfde vragen te beantwoorden en iedereen te informeren. Desnoods maak je zelf een app groep en dan kan hij/zij daar in reageren. Als je bij me in de buurt woont wil ik je graag helpen als dat nodig is. Heel veel sterkte!
Heel veel sterkte toegewenst! Je staat nu op standje "overleven" en wordt geleefd door de situatie. Ipv een groepsapp zou je ook kunnen overwegen om een groepschat via FB op te starten... of een mailgroep via email. Hiermee is iedereen in één keer op de hoogte van de hele situatie en evt veranderingen. Of zoals eerder is aangegeven stel 1 persoon aan als contactpersoon voor je omgeving. Neem hulp aan, vraag hulp daar waar het nodig is. Ik denk dat ik wel weet hoe machteloos je je nu moet voelen... vier jaar geleden kreeg mijn partner plotsklaps een hartinfarct...en zes weken later verloren we ons derde kindje. Ik was toen, achteraf, heel blij met de groepsmail. In andere situaties heb ik een schoonzus het verhaal gedaan en zij heeft de rest van de familie op de hoogte gebracht,
Heel veel kracht een sterkte. Er staan heel veel goede tips. Maar iemand in coma kan je soms ook horen, dus ga bij je man zitten en probeer af en toe te praten tegen hem. Misschien wordt hij als hij langzaam uit de coma raakt, rustig van je stem of aanraking, je bent bekend voor hem.
Ik wil je heel veel sterkte wensen en zorg ook vooral voor jezelf in deze tijd! Pak alle hulp die wordt aangeboden. Zorg dat je kinderen ook wat aan mama hebben! Denk aan je!