Er zijn eigenlijk geen woorden om te beschrijven hoe erg ik dit voor jou en je kindjes vind. Gecondoleerd en heel veel kracht gewenst voor nu en in de toekomst.
Ohhh Tienn, wat verschrikkelijk Ik heb er even weinig woorden voor, maar Nikki zegt eigenlijk alles al. Gecondoleerd en heel veel sterkte, wat een vreselijke nachtmerrie..
Wat een nachtmerrie.. Gecondoleerd.. Wat een ongelooflijk immens verlies, heel veel kracht toegewenst.
Onwijs veel sterkte voor nu, voor morgen, volgende week, en voor alle dagen die komen gaan. Wat heftig. Knuffel
Lieve Tienn, gecondoleerd met dit grote verlies. Heel veel sterkte en kracht toegewenst de komende tijd voor jou en je kindjes.
Gecondoleerd Heel veel sterkte. Ik hoop dat je hem een mooie uitvaart kunt geven, zodat je daar met een goed gevoel op terug kunt kijken. Je bent echt in een nachtmerrie belandt die je niemand gunt. Je komt heel sterk over, respect. Nogmaals heel veel sterkte voor jou en al zijn dierbare.
Ontzettend veel sterkte voor jou, je kindjes en de rest van de familie. Wat vreselijk zeg Dit "gedicht" heeft mij veel troost gegeven toen mijn moeder onlangs overleed.
Gecondoleerd Tien. De tranen staan in mijn ogen, verschrikkelijk, heel veel sterkte voor jou en je gezin en alle nabestaanden.
Och lieve meid toch. Wat verschrikkelijk. Gecondoleerd met dit vreselijke verlies mijn gedachten zijn bij jou en je lieve kindjes. Ik wens je ontzettend veel kracht toe voor nu en de tijd die komen gaat.
Jeetje nee :,( nu lig ik met tranen in mijn ogen in bed. Weet niet zo goed wat ik op moet schrijven maar leef zo meer. Wat een vreselijke nachtmerrie voor jullie. Ik vind het zo ontzettend klote voor je. Ik hoop zo dat je door alles en iedereen gesteund wordt. Zou zo naar je toe rijden nu om je even vast te houden. Ik denk aan je...... Veel sterkte komende tijd ....... 😢😢😢😢
Ik ben wakker geworden en zoals elke dag de laatste week gelijk naar jou topic om te kijken of er misschien toch een wonder is gebeurd. Helaas lees ik nu je laatste berichtje, ik vind het zo vreselijk voor jullie. Heb de tranen in mijn ogen. Ik wens jou, je kindjes en familie enorm veel sterkte toe.