Ohhh nee!!! Wat vind ik dit erg voor jou en je gezin..... De tranen staan in mijn ogen. Ik wil je veel sterkte wensen in deze verschrikkelijk moeilijke tijd. Gecondoleerd...
Kippenvel ... wat ongelofelijk om te lezen. Ik wens je alle sterkte toe om deze tijd door te komen. Hoop dat je goede mensen om je heen hebt die je kunnen steunen. Gecondoleerd het leven is zo oneerlijk. Knuff
Oh Tienn, wat vreselijk nieuws. Ik weet niet wat te zeggen, ik vind dit zo afschuwelijk voor je. Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst!
Niet te bevatten zo oneerlijk, jouw vent, de papa van jouw kleine kindjes, echt verschrikkelijk. Ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik wens je alle kracht en liefde toe die je nodig hebt om te blijven staan.
Wat een nachtmerrie! Gecondoleerd en ontzettend veel kracht gewenst om dit verlies te dragen. Ik heb er geen woorden voor....oneerlijk! Sterkte...
O.. verschrikkelijk zeg.. Heel veel sterkte en kracht toegewenst. Dit is ieders nachtmerrie. Ik zal nog een kaarsje voor jullie branden. Gecondoleerd.
Wat vreselijk.....gecontroleerd met dit immense verlies. Wat "mooi" dat jij hem vasthield toen hij ging maar jeetje wat moeilijk. Heel veel sterkte voor de komende tijd voor jou en kindjes en iedereen die hij lief had. Ik weet wat het is om een jong iemand te verliezen niet dat je daar wat aan hebt maar ik zo voel ontzettend met mee je net als iedereen hier ik ben er gewoon naar van..
Lieve Tienn, Ik wil jou, jullie kindjes en al jullie dierbare condoleren met het verlies van jullie geliefde. Wat ontzettend zwaar en verdrietig.. Geen woorden voor! Ik wil jou heel veel kracht wensen voor deze moeilijke periode! Sterkte!
Wat verschrikkelijk.. Gecondoleerd met dit grote verlies. Heel veel sterkte en kracht toegewenst. Mijn gedachten zijn bij jou en je kindjes.
Vreselijk! Gecondoleerd met het verlies van jullie man en papa heel veel sterkte de komende tijd voor jullie allemaal..
Ooohw wat vreselijk ik weet niet wat ik moet zeggen Gecondoleerd Ik wil je heel veel sterkte en kracht toe wensen!! Dikke knuffel!