Ach meid, wat verschrikkelijk, een van je grootste nachtmerries. Ik wil je dan ook heel veel kracht en sterkte toewensen en je kindjes en naasten. Dikke knuffel!
Gecondoleerd. Dit is niet te bevatten en heb er geen woorden voor. Een nachtmerrie. Heel veel sterkte de komende tijd. Dikke knuffel!
Oh wat verschrikkelijk erg is dit zeg!! Heel veel sterkte voor jou... je kids... je familie... iedereen.... Zoek en aanvaard alle hulp die je aangeboden krijgt
Och meid verschrikkelijk. Het spijt me dat dit jou en je kindjes moet overkomen. Hele dikke knuffel! Gecondoleerd
Im so sorry... No words can take your pain away.. Gecondoleerd met dit ondraaglijke en oneerlijke verlies en heel veel sterkte voor jullie met alles wat er nu op jullie pad komt
Gecondoleerd met dit grote verlies. Ik wens jou en de kinderen enorm veel sterkte en kracht. Hier zijn eigenlijk gewoon geen woorden voor
Wat verschrikkelijk. Gecondoleerd met dit vreselijke verlies. Heel erg veel sterkte voor jou, je kindjes en verdere dierbaren.
Oh meid wat ontzettend verdrietig.. Gecondoleerd lieverd... Ik zit met ogen vol met tranen... Wens jou en je gezin heel veel sterkte toe de komende tijd! Zoek idd veel steun van je dierbaren en eventueel professionele hulp om dit goed te kunnen verwerken. Ook ik denk aan jullie
Wat ontzettend verdrietig voor jullie.......gecondoleerd met dit grote verlies en heel veel kracht en sterkte gewenst
Wat een verschrikkelijk triest bericht . Heel veel sterkte voor jou en je kindjes en andere nabestaanden met het dragen van dit intense verdriet.
Wat moet je tegen iemand zeggen die nu in een grote nachtmerrie leeft...? Gecondoleerd.. Ik wil jou, de kindjes, familie en vrienden onwijs veel sterkte en kracht toewensen om dit verlies te kunnen dragen. Ik hoop dat er genoeg mensen in je omgeving zijn, waar je terecht kunt. Sterkte!!