Wat een nachtmerrie! Ik heb het nog nooit meegemaakt en heb dan ook helaas geen tips, maar dat gevoel van onmacht kan ik mij goed voorstellen. Heel veel sterkte
Heel veel sterkte gewenst! Ik sluit me aan bij het advies dat andere dames al gaven, maak een groepsapp aan maar laat een goede vriendin of familielid die beheren. Zo wordt jij niet de hele dag geappt en hoef je je niet verlicht te voelen om te antwoorden.
Wat vreselijk. Je kindjes, man en jij komen nu eerst. Neem alle hulp aan die je kunt krijgen. Kun je misschien iemand aanwijzen die dagelijks updates post over de huidige situatie zodat jij niet meer al die vragen hoeft te beantwoorden? Heel veel sterkte!
Wat een nachtmerrie 😢....Heel veel sterkte gewenst!! Ik hoop dat jullie snel goed nieuws zullen krijgen.
Oh dat is het telefoontje wat niemand wil krijgen!!! Heel veel sterkte in deze vreselijke tijd. Denk vooral ook een beetje aan jezelf en je kindjes. liefs
Vreselijk! Inderdaad een grote angst om ooit zo'n telefoontje te krijgen.. Voor jou nu werkelijkheid. Sterkte!
Oh meis toch...wat een nachtmerrie waar je nu in zit. Tips. Laat een familielid, of vriend(in) het aanspreekpunt zijn, zodat jij niet continu "lastig" gevallen wordt. Wees open met je zoontje, op zijn niveau. Schrijf zoveel mogelijk op. Er komt zoveel op je af en er gaat zoveel door je heen. Waarschijnlijk helpt het je nu, maar ook later voor de verwerking. Neem alle hulp aan die je aangeboden krijgt. Heel veel sterkte en ik hoop met heel mijn hart dat je man er met zo min mogelijk blijvende schade uitkomt! Dikke knuffel
Kippenvel van je bericht! Drie kindjes waarvan twee nog heel jong en dan je vriend zwaargewond in het ziekenhuis. Vreselijk! Ik kan helaas niet meer voor je doen dan je heel veel sterkte en kracht toewensen.
Dit is my worst nightmare, wat zul je je verdrietig voelen....qua huishouden kunnen bepaalde dingen wachten, dingen die echt moeten vraag daar hulp bij. Het is een kleine moeite voor iemand anders om even de wc te poetsen terwijl jij het nu niet kunt opbrengen (denk ik). Heel veel sterkte en ik hoop dat het weer goed komt. Dikke knuffel...liefs x