Wat verschrikkelijk, de tips zijn al gegeven denk ik. Pak alle hulp aan die je aangeboden krijgt. Heel veel sterkte
Wat vreselijk, heel veel sterkte en ik hoop dat je man goed gaat opknappen maar snap dat je overal rekening mee houdt. Mijn man is vorig jaar ziek geweest, niet heel ernstig op zich maar wel 6 weken ziekenhuis, ik werd gek van alle vragen, vooral op het schoolplein, hoe lief bedoeld ook. Ben toen updates op facebook gaan plaatsen, heb bijna iedereen van school er ook op, dat scheelde zoveel. Mijn ouders pasten regelmatig op zodat ik kon werken of even rustig boodschappen doen, het is fijn even een beetje op adem te komen of om even te kunnen slapen overdag. Voor jou ook heel belangrijk omdat je net bevallen bent. Al snap ik dat het lastig is met zulke kleine kindjes, probeer je niet schuldig te voelen als je nu wat (meer) oppas nodig hebt. Ik vermoed dat als je werk hebt, je nu even niet werkt en vooral aan jezelf en je gezin denkt, dat moet je ook echt doen! Wat betreft de oudste, lastig zeg, ik zou het simpel houden, zeggen dat papa een ongeluk heeft gehad en dat hij daardoor slaapt en jullie moeten afwachten wanneer hij wakker wordt. Verder zou ik niet teveel vertellen, niet over wat als hij niet wakker wordt, dat zien jullie dan wel. Maar ik ben geen expert en in het ziekenhuis hebben ze daar wel ervaring in.
Ik heb geen tips, maar ik wil je heel veel sterkte wensen. Wat zijn jullie in een nachtmerrie beland!
Heel veel sterkte en inderdaad alle hulp aannemen die je kan krijgen nu. Zo kan jij je focussen op je gezin.
Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties, dat doet me goed. Ik heb jullie tips en adviezen opgeschreven zodat ik het niet vergeet. Normaal krijg ik vanuit mn beroep hier ook wel mee te maken, maar al die ervaring lijkt opeens weg te zijn ..zo stom. Mijn ouders komen terug van vakantie, zodat mijn moeder bij me kan wonen tijdelijk. Ik voel me hier vreselijk schuldig over. Ik ga denk ik een maillijst of iets maken. Heb nu al een dagtaak aan de vele (heel goed bedoelde) appjes. Ik heb uitgelegd aan zoon dat papa een ongeluk heeft gehad en slaapt om weer beter te worden. Hij vroeg wanneer papa dan wakker werd, waarop ik heb geantwoord dat ik het niet weet. Helaas weet ik vanuit mn beroep en redelijk medische kennis wel dat de kans klein is dat hij nog wakker wordt, mocht hij er wel uitkomen dan wil ik niet weten hoe.. Natuurlijk houd ik hoop, maar ik vind het heel lastig om aan iedereen (vooral zoon) te moeten beantwoorden hoe hij er aan toe is. Mensen verwachten dat ik zelf de verantwoordelijk arts ben. Ik ga zo naar het ziekenhuis toe, neem een schriftje mee. Ik houd jullie op de hoogte. Ik woon trouwens in de provincie Groningen. Nogmaals bedankt voor jullie steun! Sorry voor het warrige verhaal. Liefs.
Wauw wat heftig! De tip die snoopy geeft over update via fb vind ik een hele goede. Toen mijn vader ernstig ziek was mailde ik voornamelijk en dat werkte erg goed. Jij je verhaal kwijt en de rest is op de hoogte. Heel veel sterkte!
Nee niet schuldig voelen tegenover je ouders. Je ouders doen dit met liefde, en het is meer dan logisch dan ze terug komen. Ik zou denk iets van een update doen via Facebook. En daar ook duidelijk inzetten dat je alle berichtjes enorm waardeert maar niet terug antwoord. Ze hebben daar wel begrip voor. Of laat een goede vriend of vriendin de antwoorden opzich nemen. Nogmaals sterkte
Heel veel sterkte. Absoluut niet schuldig voelen naar je ouders. Lijkt me dat ze jou nu veel liever helpen waar maar kan dan vakantie te vieren. Ze zullen het met alle liefde doen. Goed dat je moeder bij je komt, ook voor je kindjes.
Dit zeker weten! Je ouders willen onder deze omstandigheden echt geen vakantie vieren. Ze willen er voor jou zijn.
Ik woon helaas niet in de buurt. Maar ik weet zeker dat je ouders er voor jullie willen zijn en dit met liefde doen! Sterkte
Wat vreselijk om te lezen. Heel veel sterkte voor jou en je kindjes! Alles is al gezegd. Accepteer hulp en geef ook gerust aan als je even met rust gelaten wil worden of als het teveel wordt. Je zou nog kunnen denken aan een besloten groep op facebook waar je updates plaatst. Voordeel hiervan is dat je zelf het moment kunt bepalen of en wanneer je op facebook kijkt en dat je hiervoor de mensen uit kan nodigen die jij zelf het liefst op de hoogte wilt houden. Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd en hoop stiekem toch op een wonder!
Wat verschrikkelijk... een onmenselijke situatie voor jou. Ik zie dat je ook nog een hele jonge baby hebt Voel je absoluut niet schuldig tegenover je ouders. Dit zou jij ongetwijfeld zelf ook doen voor je kinderen. Waar jij nu doorheen gaat heb je echt hulp bij nodig. Je moeder kan je straks een beetje ontlasten zodat jij af en toe even kan ademen, dingen op je in kan laten werken etc. Je zal nu wel op de automatische piloot doorgaan voor je kinderen maar dat ga je niet lang volhouden zonder hulp. De FB update vind ik ook een goed idee. Heel veel sterkte.