Ohhh, wat fijn dat hij weer thuis is. He he, en nu inderdaad een beetje rust en stabiliteit terug krijgen.
Wat fijn dat je zoontje weer thuis is! En wat heb jij je sterk gehouden de afgelopen tijd. En alle emoties die horen daarbij.
Ach meisje toch. Wat een k#tzooi ook! Misschien is het nog wat te vroeg voor lotgenotencontact. Dan krijg je iemand anders zijn verdriet er ook nog bij. Fijn dat je mannetje weer thuis is.
Wat fijn dat je zoontje weer thuis is. En wees niet te streng voor jezelf, je emoties lopen nu eerder op dan normaal.
Wat een lieve reacties, sowieso doen jullie reacties me goed, iedereen die haar verhaal wil delen. Ik had nooit gedacht dat, toen ik dit topic in paniek opende, er zoveel reacties zouden komen en dat het topic zolang zou doorlopen. De steun en lieve privéberichten terwijl jullie me niet kennen, ik heb nog niet iedereen beantwoord, maar het doet me goed. Dank daarvoor. Vandaag was best een goede dag. Het verbaast me dat die mannetjes, hoe klein ze ook zijn, me zoveel kracht en liefde kunnen geven. Waar ik een paar dagen geleden alleen nog maar kon huilen, heb ik vandaag oprecht genoten van die lachjes, de armpjes om me heen en samen lekker op de bank liggen. Ik weet dat die huildagen er waarschijnlijk nog vaak zullen zijn en dat ik er nog lang niet ben, maar deze momenten geven me zoveel kracht om door te gaan, te vechten en te zorgen dat mijn vriend trots kan zijn.
Wat ben jij een sterke vrouw! Wanneer ik dit topic zie, kijk ik altijd even voor een update. Wat krijg jij veel op je bordje! Fijn dat je zoontje weer uit het ziekenhuis is en je vandaag zo'n fijne dag hebt gehad. Haal hier je kracht uit!
Goed zo. Je bent al verder dan je denkt als je die genietmomenten al kunt hebben. Hou je maar vast aan die momenten.
Wat mooi om te lezen dat er eindelijk een moment is aangebroken dat je kunt genieten. Houdt voor ogen dat dit soort momenten vaker zullen komen vanaf nu. Ondanks de ook nog zware rotdagen die er ongetwijfeld nog zullen zijn.
Oh hij is thuis! Wat fijn lieve tienn. En wat mooi om te horen dat je weer kleine geluksmomentjes hebt. En echt, die gaan vaker komen! Rouw komt in golven, geluk ook.
Een glimlach op mijn gezicht omdat het zo fijn is om te lezen dat je weer even echt kon genieten vandaag! En reken er maar op dat er "boven" iemand rete trots is op jou!!
Lieve Tienn! Wat is dit goed om te lezen! Oh die heerlijke armpjes, de knuffels en zelfs de snotkusjes zijn de allerlekkerste! Blijf schrijven hoor! Als we zo iets voor je kunnen betekenen dan is dat zo'n kleine moeite! Jouw verhaal zal mij altijd bijblijven..
Wat super om al je kleine mannetjes weer thuis te hebben. Hopelijk is voorlopig de rust weer weder gekeerd. Ooit hoorde ik iets over verdriet. Weet even niet meer het hele fragment. Maar ik vond het een mooi beeldspraak. De eerste tijd is het als je opstaat staat er een koffer met stenen naast je bed, die zeul je de hele dag mee en zet je s avonds weer naast je bed.Daarna worden de stenen in de koffer vervangen door lichtere dingen. Tot op het laatst er alleen nog veertjes in zitten
Ik lees niet zo heel vaak in de lounge, dus ik zie jouw bericht nu pas voorbij komen. Ik wilde je alleen even heel veel sterkte wensen voor nu en in de toekomst. Wat een vreselijk verlies...
Oh wat heftig. Ik denk dat je voor je omgeving een duidelijk bericht moet maken van "nu even niet, ik kom zelf wel met meer info" of je laat dit doen door een goede vriend of familie die hier heel nuchter in kan bemiddelen. Voor je zoontje zou ik het heel simpel wel eerlijk houden. Zeg dat papa in het ziekenhuis ligt en dat de dokter hem beter probeert te maken. Maar geloof dat er ook voorlees boeken zijn over dit onderwerp.
Wat heb ik ongelooflijk veel respect voor jou! Je bent zo'n doorzetter en zo sterk. Fijn dat je weer van je kinderen hebt kunnen genieten. Elk lichtpuntje is weer een stapje vooruit.
Alleen de OP gelezen zeker? Begrijp best dat je niet 134 pagina's gaat lezen, maar ik denk dat als je de laatste pagina's ook had gelezen, je ook wel had begrepen dat de vriend van TS helaas enige maanden geleden al overleden is.......