Op dit moment ben ik eigenlijk aan het overleven in plaats van leven. Alles is teveel, alles kost moeite en niks lukt. Het voelt alsof ik weer terug bij af ben. Ik heb lieve mensen om me heen, maar ik voel me zo verschrikkelijk alleen. Ze willen me allemaal helpen en bedoelen het allemaal goed, maar ze begrijpen (gelukkig) niet hoe ik me echt voel. Er zijn wel lotgenoten waarmee contact mogelijk is, maarja die zijn er dan niet om je even te knuffelen of wat dan ook. Juist dat mis ik..een arm om je heen of gewoon iemand die je snapt zonder een woord te hoeven zeggen. Ik mis hem gewoon en het gemist wordt steeds erger. Ik kan soms zo boos worden en mezelf blijven afvragen waarom hij, een geweldig persoon en vooral een geweldige vader, zo jong moest gaan.. Het helpt niks en ik schiet er niks mee op, maar ik vind het dan zo oneerlijk. Het is allemaal zo zwaar maar ik moet verder voor die lieve mannetjes. Lief dat jullie aan mij denken en sorry voor mijn wat late reactie. De berichten krijg ik nog steeds, zowel hier als privé. Daardoor voel ik mij gecontroleerd en minder vrij om hier vaker reacties te geven en te schrijven wat ik wil. Het kansloze persoon zal wel weer meelezen, maar dat is dan maar zo ik moest het even kwijt.
jeetje mina meid wat een verhaal en wat verschrikkelijk idioot dat je lastig gevallen word zeg via hier zowel als in het echt.. Je mag me altijd pben als je gewoon even van je af wil kletsen al is het alleen maar bah wat een rot dag.. Dikke knuffel voor jou!
Wat erg dat je lastiggevallen wordt. Wat een ziek persoon. Alsof je het nog niet zwaar genoeg hebt. Dan kun je ergens je hart luchten en dan wordt je dat zo moeilijk gemaakt. Dikke knuffel
Weet beheer dat je wordt lastiggevallen? Anders even een screenshot sturen. Heb voor de zekerheid een melding gemaakt.
Wat erg dat er iemand je hier gewoon lastig valt. Heb je de berichten al doorgestuurd naar het beheer? Lieve Tienn heel veel sterkte.
He Tienn, wat naar dat je je weer zo voelt. Het is ook oneerlijk en er is ook geen waarom of uitleg. Je moet door, maar hoe richt je je leven in zonder je partner? Verder vind ik het schandalig dat je wordt lastig gevallen. Wat is daar het nut van? Heb je niet genoeg verdriet? Wat een verschrikkelijk naar persoon. Heb je het al bij beheer gemeld? Ik word er gewoon boos om! 😡 Sterkte lieve Tienn!!
Ik weet niet goed wat ik moet zeggen maar ik wil je heel veel sterkte wensen. Wat een ziek persoon, degene die je lastig valt. Dikke knuffel
Och meid toch. Ik had zo gehoopt dat je af en toe weer kon genieten van het zonnetje etc. Heb je inmiddels wel een goede therapeut gevonden? En ook hier geldt dat je ook gerust via een PB je verhaal mag doen als je er gewoon even behoefte aan hebt. Jammer dat er zulke zieke personen bestaan. Weet je wel wie je lastig valt?
Het blijft vallen en opstaan Tien. Het is even wat beter gegaan, nu gaat het weer minder goed. Het hoort er helaas bij. Neem de ruimte die je nodig hebt voor je verdriet en gemis. En niemand kan exact voelen wat jij voelt. Mensen kunnen zich inleven en meeleven, maar na de eerste schok gaat langzaam aan het leven voor hun verder. Het verschil zit 'm erin dat jij ermee moet leren leven en dat is hele andere koek. Je verstand en gevoel gaan nog lang niet hand in hand. En degene die jou lastig valt moet zich diep schamen!
Lieve tienn je kan ook een besloten groep aanmaken. Ook daar willen wij allemaal naar je luisteren en kan het trieste apparaat weer haar eigen leven gaan leiden.. Knuffel!!
Wat een vreselijke mensen bestaan er toch. Tien in ieder geval heel veel sterkte, en laat je niet gek maken door zo,n kansloos figuur.
Wat erg dat iemand je dan ook nog lastig valt! Ik vind het idee van een besloten groep eigenlijk wel een goede. Dan weet je zeker dat die persoon niet meer mee kan lezen. Heel veel sterkte in ieder geval. Het zijn inderdaad ups en veel downs na zo'n groot verlies.
Wat een naar persoon zeg! En dan druk ik me heel netjes uit. Een besloten groep is een goed idee! Hele dikke knuffel 😘
Goed idee die besloten groep. Je kunt dan hier de mensen die al meeschreven toelaten, waarvan je zeker weet dat ze het goed met je voor hebben. En melding maken bij beheer. Dan kan die persoon geblokt worden. Verder.... echt een dikke knuffel voor jou. Hou je sterk. Dit is weer even een dal maar daar klim je weer uit! Dat kan je!
Bedankt voor jullie reacties lieve allemaal Melden bij het beheer ben ik vergeten door alles, maar ik ben al benaderd door het beheer. Dus dat komt vast goed. Ik weet helaas wie het is..ik zal er hier niet teveel over vertellen maar het speelt al veel langer. Het is een tijd rustig geweest, maar nu mijn vriend is overleden durft dit persoon weer. Er wordt verder ook niks aan gedaan. De therapie gaat gelukkig goed. Een besloten groep lijkt mij ook wel een goed idee, maar volgens mij gaat dit niet mee naar de nieuwe site? Dacht ik te lezen.. Liefs
Lieve Tienn, Ik ben al die tijd een stille lezer geweest, omdat ik niet zo goed wist wat ik wilde zeggen. Het klinkt allemaal zo net niet zegmaar.. Ik wil je toch nog even wat zeggen, ik vind je zo ontzettend dapper! Hoe jij door gaat ook al loop je tegen veel dingen aan vind ik bewonderenswaardig. Natuurlijk begrijp ik dat je het moeilijk hebt! Ik kan niet zeggen dat ik het me voor kan stellen, want dat kan ik niet. Maar hoe puur jouw liefde was voor je vriend (en is), dat is natuurlijk niet te beschrijven. Ik vind het zo ontzettend rot dat jou dit moest overkomen, ik heb er gewoon geen woorden voor! Ik vind je echt dapper dat je therapie hebt en dat je er bent voor je kinderen. Wat betreft de lezer die nare berichten naar je stuurt, ik hoop dat die persoon zich realiseert wat hij/zij ermee aanricht. Je verdient het niet om zo behandeld te worden, jij doet ook maar je best. En op sommige dagen gaat het misschien iets makkelijker als op andere dagen, maar weet dat ik (en ik denk een heel groot deel van deze groep hier) aan je denk! Misschien zeg je nu, ik heb niets aan het bericht. Maar ik wilde je toch even laten weten dat ik aan je denk en dat ik je krachtig vind! Liefs
Ik ben ook zo'n stille meelezer. Maar tien, ik vind je een stoere vrouw! Alle respect voor jou. En die persoon die je lastig valt... grrrrr triest figuur Is dat!