Oh ik kan me het erg goed voorstellen dat je op ziet tegen die momenten 'alleen', dat je had willen zien hoe trots hij op jullie mannen is.. het eerste jaar dat je overal alleen doorheen moet.. Maar meid, besef je zelf wel hoe hard jij gegroeid bent? Jij mag zo ongelooflijk trots op jezelf zijn! Ik hoop voor jou dat er, als je daar aan toe bent, weer plek zal zijn voor een partner, iemand waarmee je toch de mooie momenten en je verdriet delen kan, hoewel dat natuurlijk nooit hetzelfde zal zijn als met hun echte papa!
Alweer bijna een jaar..echt bizar. Met de kinderen gaat het wel goed, met mij niet zo. Ik merk dat ik deze periode moeilijker vind dan ik had gedacht. Het komt nu allemaal weer zo dichtbij. Het besef dat hij er al bijna een jaar niet meer is. Ik mis hem verschrikkelijk, het doet nog zoveel pijn. Ik kan zo hard huilen omdat ik het niet eerlijk vind dat hij onze mannetjes niet op ziet groeien. Dat hij maar zo kort heeft mogen genieten van zijn grote wens om vader te zijn. Dat die lieve mannetjes opgroeien zonder hun geweldige vader. Dat ik ze alleen maar kan vertellen hoe hij was. Even een mindere periode dus, maar goed daar kom ik wel weer doorheen. Het komt ook allemaal wel goed, dat vertrouwen heb ik inmiddels wel. Maar ooh wat kan het soms kl*te zijn.
jeetje, idd alweer bijna een jaar geleden. Wat een verdriet heb je moeten doorstaan! Maar kijk waar je nu staat. Ook al heb je moeilijke periodes, je doet het hartstikke goed.
Nou je doet het echt perfect! Ik kan me indenken dat dit juist een moeilijke tijd is.. Gelukkig doen je mannen het goed! Nu jij nog.. komt wel goed schatje...knuffel
Ik heb al een tijd niet mee geschreven maar wil toch iets aan jou kwijt Tien T is niet meer dan logisch dat je t nu moeilijker hebt nu de datum van zijn overlijden weer dichterbij komt. Mijn moeder is 2.5 jaar geleden haar man kwijt geraakt en de dag van zijn overlijden kwam steeds dichterbij des te moeilijker mijn moeder t had op dat moment. Ze is nu dus al 2.5 jaar verder en kan nu redelijk vaak genieten van de kleine dingen die er zijn. Elk jaar als we zijn verjaardag naderen en dus ook zijn overlijdings dag heeft mijn moeder t zwaarder dan ze al heeft op sommige momenten HIermee wil ik alleen maar aangeven dat je een sterkere vrouw bent dan je zelf denk te zijnt. Om door t gaan zonder je liefde van je leven vereist zoveel moed en kracht en je doet t zo goed. Je bent een top moeder die t beste voor je kinderen voor heeft en meer kan je niet doen. Soms veel huilen om je overleden man maar lachen en huilen van geluk vanwege je kids en dat je voor hun de beste papa had die ze konden wensen. Ze dragen tenslotte ook een deel van je man met zich mee. Heel veel sterkte met de moeilijke dagen die gaan komen maar je kan t !
Hier een stille lezer/volger denk vaak aan je wil jou en je jongens veel sterkte wensen nu het alweer een jaar geleden is! Hoop dat je wat steun hebt van alle mensen die met je meeleven.
Jeetje, een jaar geleden zowat, ja, dat is weer een extra zware periode. Je doet het heel goed, heel veel sterkte weer.