Heel veel kracht en sterkte toegewenst! Mocht je ergens hulp bij nodig hebben, mag je mij pb-en. We wonen in dezelfde provincie. Maakt niet uit wat meid.
Dit is ook mijn tip. Mijn kinderen werden te vroeg geboren en lagen erg lang en heel ziek in het ziekenhuis, ik heb via de mail iedereen op de hoogte gehouden en ik hoor nu jaren later nog steeds dat ze dat destijds heel fijn hebben gevonden en daardoor mij ook goed begrijpen. Ik kan zelf ook mijn mailtjes teruglezen, achteraf vergeet je toch heel wat. Ook voor je kinderen erg belangrijk voor later! Veel sterkte!!!
Wat een vreselijke nachtmerrie zeg... Wat betreft alle goedbedoelde vragen naar jou,misschien kun je een persoon aanstellen die fungeerd als informatiebron? En dat duidelijk maken aan alle lieve mensen die zo met jullie te doen hebben. Dat jij een beetje ontlast wordt van alle vragen etc,en je je energie nu even geeft aan je gezin en jezelf. Heel veel sterkte!
Bedankt allemaal, Er was geen verbetering vandaag, m'n vermoeden is nog niet bevestigd maarja...diep van binnen.. maar goed ik probeer hoop te houden. Helaas is zoon ziekjes geworden dus het wordt weer een kort nachtje, ook al ben ik nu al kapot. Ik weet niet wie het zei, maar bedankt voor de tip over verzekering. Daar denk je nu niet aan. Het was niet in Almere trouwens. Ik lees jullie reacties nog even rustig door.