Oh wat lief.. Alweer een jaar geleden dat ik dit topic in paniek opende, niet wetende waarom ik het deed. Hopende op enkele tips om hoe ermee om te gaan. Al snel bleek het een soort vlucht, weg van de werkelijkheid. Een dagboek, waar ik alles wat in mij omging op kon schrijven. Op dat moment te verward om te beseffen dat iedereen mee kon lezen. Ik bleef hier schrijven, omdat het goed voelde en ik zo heel even mijn gedachten kon ordenen. Ik had nooit verwacht dat ik zoveel lieve, meelevende, steunende en behulpzame reacties zou krijgen. Mijn inbox liep vol met lieve berichten, berichten waarin mensen hulp aanboden, zelfs iemand die aanbood om te helpen met rouwkaarten. Waarschijnlijk vergeet ik nog genoeg. Het waren ook zoveel berichten, dat ik nooit iedereen persoonlijk kon antwoorden en bedanken. Maar ik heb ze allemaal gelezen en het heeft mij in die tijd kracht gegeven om mij er zo goed mogelijk door heen te slaan. Vanmiddag heb ik het topic opnieuw gelezen tot het moment van overlijden, dat is nog te confronterend. De tranen liepen over mijn wangen, vanwege de situatie maar ook door de hartverwarmende reacties. Wat is er meegeleefd tijdens die periode, iets wat ik mij nu pas besef. Al die mensen die ons niet eens kennen.. En nu zijn we een jaar verder. Dit topic loopt nog steeds, er wordt nog steeds aan ons gedacht. Het doet me oprecht iets. Het zal een rare, moeilijk periode worden waarin alles opnieuw in mijn hoofd wordt afgespeeld. Ik had nooit verwacht zoveel steun te kunnen halen uit een forum en ik wil iedereen dan ook echt bedanken voor alle lieve berichten, steun, hulp, noem maar op. Het zal mij altijd bijblijven. Liefs❤️
Lieve Tienn. Jouw verhaal zal mij altijd bijblijven.. De wanhoop en angst precies een jaar geleden.. Jouw verdriet, het steeds sterker worden... Jij en je 3 mannen! Ondanks het verdriet gun ik jullie zoveel geluk voor de toekomst!
Misschien mooi voor je kinderen om deze pagina's uit te printen en een boekje van te binden, zodat ze kunnen zien hoe jij deze periode ervaren hebt als ze ouder zijn? Verder doe je het supergoed! Be proud of yourself